טיפים לחופשת בטן-גב

אחרי החורף הקר והסגרירי, סוף סוף יש לכם הזדמנות לטוס לחו"ל ולצאת לחופשה של בטן-גב. היו לכם חודשים ארוכים לחסוך את הכסף, ולמרות שהמחירים עכשיו בקיץ גבוהים יותר, עכשיו זה הזמן היחיד לצאת לנופש מהסוג הזה.

נופש בבורגס או יעד אחר שמציע חופשה מסוג בטן-גב מצריך, קודם כל, את הציוד המתאים. אתם צריכים בגד ים וכפכפים. לנשים שרוצות להיראות גם אופנתיות, אפשר לקחת שמלה קלילה שמתאימה לבילוי על חוף הים או כזו שמתאימה לשיט על יאכטה. כמו כן, כדי שהחופשה לא תיהרס בגלל רביצה ממושכת ולא מוגנת על חוף הים, אתם צריכים כובע, משקפי שמש, והכי חשוב, קרם הגנה. כל אלה יגנו עליכם מפני השמש, אבל עדיין תוכלו לקבל קצת צבע. אם לא תגנו על עצמכם, יש סיכוי גדול שתבלו את שארית החופשה שלכם במיטה, מרוחים בקרמים כדי להרגיע את העור שנשרף מהשמש או עם כאב ראש ובחילות בגלל מכת חום.

אלה הדברים הבסיסים והכי חשובים שצריך עבור נופש בקוסטה ברווה ויעדי בטן-גב אחרים, אבל זה לא הכל. כמו בכל יעד אחר, חופשה מוצלחת תלויה במידה רבה במלון ששוהים בו- איפה הוא ממוקם ומה הוא מציע לאורחים שלו. אם רוצים להיות במרכז העניינים, ולחסוך כמה שיותר כסף וזמן על נסיעות, כדאי לבחור מלון שנמצא בלב היעד. כמו כן, יש לשים לב לקרבה של המלון לאטרקציות ואתרים בולטים, למשל אם אתם רוצים להיות רוב הזמן בים, בחרו במלון שנמצא על יד חוף ים שיש בו את האווירה שאתם מחפשים. ומה אתם מקבלים במלון? האם יש ספא או חדר כושר? האם יש פעילויות מיוחדות? מה איכות השירות? וכן הלאה.

עוד בהקשר למלון שלנים בו, כדאי לבדוק מי קהל היעד העיקרי שלו. אם אתם חבורה של צעירים ואתם רוצים להיות במלון עם צעירים כמוכם, שימו לב שלא בחרתם דווקא במלון שקהל היעד העיקרי שלו הוא משפחות עם ילדים קטנים.

כדאי להיות מוכנים לפני יציאה לנופש. אם אתם רוצים להזמין נופש בורנה , רצוי שתבדקו מה יש שם לעשות, מתי ואיפה. האם יש אטרקציות שאתם אוהבים או תמיד רציתם לנסות? ובקיצור, תעשו מחקר על היעד המבוקש, לרבות מחירים, התמצאות ברחובות וכדומה.