טריוויה און ליין

טריוויה און ליין

רבים מאיתנו נהנים לשבת על הכורסא ולצפות בשעשועונים ובמשחקי טריוויה. פעמים רבות אנחנו מרגישים שאנחנו יודעים את התשובות והיינו יכולים לזכות ולצלוח את כל שאלות הטריוויה במשחק. טריוויה און ליין מאפשרת לכל אחד מאיתנו לגלוש, להתנסות ולברר האם באמת אנחנו בקיאים בתחומים השונים כפי שהרגשנו. אתרי טריוויה און ליין נפוצים מאוד ברשת, כשלעיתים טריוויה און ליין היא אתר בפני עצמו ולעיתים נמצא את המשחק במדורים השונים בתוך אתר.

טריוויה און ליין ידע כללי

רובן של שאלות טריוויה ובעיקר טריוויה און ליין עוסקים בידע כללי. ידע כללי פירושו מידע גלובאלי על מגוון נושאים, ביניהם: תרבות, היסטוריה, גיאוגרפיה, ספורט, מדעים וחברה. אנשי מקצוע רבים ומומחים בתעסוקה יטענו שידע כללי הוא אחד התחומים המרשימים והמועילים ביותר כמעט בכל משרה. מדובר בהרחבת האופקים, בהכרת העולם ובבקיאות בנושאים המשותפים לכולם. משחקי טריוויה און ליין מאפשרים לנו ללמוד נושאים שאנחנו לא מכירים ולהכיר עובדות על העולם בו אנו חיים תוך משחק אינטראקטיבי, מאתגר ומלמד.

טריוויה און ליין לילדים

בין כל הערכים אותם אנו רוצים להעניק לילדנו ישנו כמובן ערך הידע. אנחנו רוצים שיבינו, שיצברו ידע ושירחיבו את השכלתם בתחומים השונים. רוב שאלות הטריוויה מותאמות למבוגרים, אם כי ברחבי רשת האינטרנט הוקמו מאות אתרים הממוקדים לשאלות טריוויה לילדים. שאלות אלה לרוב מסודרות לפי גילאים, כשמאחורי רעיון זה ישנה ההבנה שבכל גיל עוסקים בנושאים אחרים. במקרים רבים שאלות טריוויה און ליין מותאמות לתכנים הלימודיים אותם לומדים הילדים במוסדות הלימוד הפורמאליים כך שתיווצר חפיפה בין רמת הידע הנדרש לבין שאלות הטריוויה.

טריוויה און ליין עם פרסים

רוב אתרי הטריוויה לילדים או למבוגרים אינם נושאי פרסים, אלא נועדו לשם הפנאי, הכיף והאתגר. עם זאת, ישנם אתרים מסחריים המציעים משחק טריוויה נושא פרסים. המטרה של אתרים אלו היא לגרום לכם להתעניין במוצר ולשם כך הם מציעים פרסים. כך למשל שאלות על ספרים, על מקומות בארץ או על סרטים, שמציעים בתמורה לתשובה נכונה כרטיס כניסה בחינם. בין האתרים השונים ניתן למצוא גם אתרי טריוויה הדורשים הרשמה כמנוי וזאת על מנת להצדיק את מתן הפרס שלרוב אינו כספי.

אלעד

המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.

כתיבת תגובה