יועץ פיננסי מקצועי

כל הזמן במינוס? אם אתם חוששים שהחיים שלכם פשוט לא זורמים לאן שכיוונתם ובנוסף לכל זה , אתם מוגבלים מבחינה תקציבית הגם שאתם מרווחים לא רע בכלל, מומלץ ואף רצוי שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ליווי אישי בתחום התקציב.

יועץ פיננסי

יש המון טיפים יישומיים שיכולים לשמש אתכם בכל מה שרלוונטי לאיזון המצב הכלכלי. בהתחלה, העניין הכי חשוב הוא להכיר לעומק את גבולות התקציב שלכם. נקודות כמו: ההכנסה, ההוצאות הקבועות שלכם, דברים שאתם חייבים ותקציב "יציאות", ועל פי אלה להתאים את ההתנהלות. דוגמה-

הכנסה- משכורת של 4550 ₪

הוצאות סדירות- משכנתא של 2350 ₪, שכר לימוד לילד 500 ₪, חוגים לילדה 300 ₪

דברים שאתם חייבים- דלק 450 ₪, בגדים לתינוק 150 ₪

רק לאחר שנחסיר את שני המרכיבים התחתונים מהסעיף של ההכנסות נגלה כמה מתאפשר לנו לבזבז. על בסיס החישוב שביצענו נתנהל בחוכמה ביום יום ולא בדרך הפוכה, כמו שרוב האנשים נוטים לעשות.

במידה שאתם לא משהו בניהול חשבונות, אולי כדאי שתחשבו על אחד ממגוון השירותים השייכים למטרייה הזו של התנהלות לפי תקציב, לדוגמה – יעוץ פיננסי, חשוב לומר שהם מתאימים לאנשים פרטיים ובנוסף לחברות גדולות.

בכל אופציה שתבחרו- להעזר בשירותי ייעוץ או לנסות "לשרוד" בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שיש המון מצבים שמחייבים יחס אחר לפן התקציבי. נסיבות כמו : סגירת עסק או הרשמה לתואר ראשון. נסיבות כאלו מתאפיינות בשינוי ענק של כלל ההכנסות וגם של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

כפי שהסברנו בפוסט, יש מספר אופציות שיכולות לסייע לכם לפעול כלכלית בצורה הגיונית, הדבר החשוב הוא לנסות להבין איזה שירות אתם צריכים. למעוניינים בשירות – www.x2y.co.il/יועץ-שיווק.html .

טיפ מרכזי וחזק בתחום הכלכלי, הוא לא להיות מאלו שחושבים לעצמם "לעסק שלי זה לא יקרה" או גם "סמוך עלי, יהיה בסדר" אלא, להיות ערים וממש לדעת מה משתנה סביבכם בתחום של ניהול תקציב.

נקודה נוספת לסיום, היה והינכם לא יודעים מה אתם רוצים, או יש לכם עוד תהיות נוספות", "מומלץ לכם לשוטט באתר לנו ולמצוא את מבוקשכם.

כתיבת תגובה