יחסי ציבור ופרסום

יחסי ציבור- ממה זה מורכב?

כאשר מדברים על שיפור יחסי הציבור שלך באינטרנט יש כמה דברים בסיסיים שצריך לדעת. למעשה יחסי ציבור מורכבים משני חלקים עיקריים שאני קורא להם:

1. תעשה סדר אצלך בבית

2. תתחיל לפעול כדי להיות בולט

שני החלקים האלו הם חשובים במיוחד, הם בונים בעצם את התדמית שלך כמו שאחרים ולקוחות פוטנציאלים רואים אותה. אז אני שמח לפרט קצת על שני השלבים ליצירת יחסי ציבור מעולים פשוט. שמח להיות זה שיסביר את הדברים האלו.

תעשה סדר אצלך בבית:

בואו נתחיל מהיסודות הראשונים ביותר שיש, נעבור על הכול ונראה אם יש מה לתקן.

1. כרטיסי ביקור- כאשר מתחילים לעשות סדר, הכוונה היא לכל הדברים הקטנים שיכולים ליצור את ההבדל בין איך שאתם נראים לבין איך שהמתחרים שלכם נראים. תבדקו היטב איך הלוגו מעוצב בכרטיסים שלכם, תבדקו שיש לוגו אמיתי ומעוצב היטב, סלוגן מלוטש ומעולה. בגדול, צריך להבין מה החשיבות של הדברים האלו לתהליך המיתוג שלכם.

המיתוג שלכם הוא למעשה הדברים שאתם עושים, הם מצביעים ישירות על איך שאתם בשירותים שאתם נותנים. בואו ניקח דוגמה שאני זוכר היטב: בית דפוס בנה אתר אינטרנט ועשה עבודה באמת יפה בסך הכול.

הבעיה הייתה שבעמוד כרטיסי ביקור הם שכחו לעשות כמה תיקונים קטנים, גולש שמגיע לעמוד כרטיסי ביקור מופתע לגלות שכרטיסי הביקור שמופיעים באתר כדוגמאות, נראים מרוחים על כל המסך.

מה אמור הגולש לחשוב? רק דבר אחד: מה שיש לבית דפוס הזה זה סחורה לא איכותית. הם מתהדרים באיכות גבוהה של המוצרים שלהם ובעיצוב שלהם, אבל הם עצמם לא יכולים לעצב להם את אתר האינטרנט שלהם. נו באמת. זה יחסי ציבור רעים מאוד. פשוט נורא וחמור.

אני מאמין שאתם כבר מבינים קצת יותר טוב למה הכוונה פחות או יותר, אז לפני שמתחילים פעילות חיצונית, כדאי מאוד לוודא שהפעילות הקיימת כבר לא עושה לכם בושות רציניות. אחרי שעשינו את הבדיקות האלו, אנחנו רוצים לעבור הלאה, בואו נראה מה בעצם אפשר לעשות?

תתחיל לפעול כדי להיות בולט

מה כבר אנחנו יכולים לעשות כדי לבלוט עוד? האמת יש הרבה מאוד דברים. אם יש לכם תקציב לזה, אז הדברים נראים משהו אחר. בהנחה שאין לכם את זה, אז ניתן להתחיל מהדברים הכי קטנים:

פליירים- לחלק אותם בין תיבות דואר של לקוחות פוטנציאלים

מגנטים- להדביק על דלתות הבתים של אנשים שגרים באזור שלכם

פרסום- בצורה כזו או אחרת, כמה שאתם יכולים, איפה שאת יכולים

כאן כל השלבים הם כשרים.

כתיבת תגובה