ייעוץ זוגי באמצעי התקשורת השונים

כיום התפתחו שיטות הייעוץ הזוגי הסטנדרטיות והתפרשו לשלל ערוצים חדשים. בימנו אנו, ניתן לעבור טיפולי ייעוץ זוגי כאלה ואחרים באמצעות מגוון אמצעי המדיה השונים, בניהם הטלפון, האינטרנט, הרדיו, העיתונות וכדומה. במאמר קצר זה, נפרוס בפניכם את האפשריות השונות אשר ניצבות בפניכם בבואכם לקבל ייעוץ זוגי ואף נסביר מעט אודות כל שיטה ושיטה.

ייעוץ זוגי באמצעות האינטרנט

התפתחות הטכנולוגיה ובפרט, התפתחות מכלול העולם האינטרנטי, הפכה את אתרי האינטרנט לדבר הפופולארי ביותר, הנגיש ביותר והנפוץ ביותר כיום, אשר מסייע לאנשים רבים ברחבי העולם כולו, לפתור בעיות כאלה ואחרות, לרכוש מידע אודות נושאים שונים המעניינים אותם, להרחיב את ההשכלה, לאתר מקומות שונים ועוד ועוד. כחלק מהתפתחות עולם שימושי זה, ישנם פורומים רבים העוסקים בנושאי הזוגיות, טיפול זוגי והייעוץ הזוגי ונותנים מענה לכל אלה החפצים בתשובות, עצות וייעוץ באשר למערכות היחסים הזוגיות שלהם.

ייעוץ זוגי באמצעות הטלוויזיה

לאחרונה המודעות לשירותים כמו ייעוץ זוגי וטיפול זוגי גברה באופן משמעותי, עד שאפילו בתוכניות הטלוויזיה השונות עולים הנושאים הללו. ישנן מגוון תוכניות טלוויזיה בשלל ערוצים שונים, העוסקים בנושאים דמויי אלה, מעניקים מידע, עצות וטיפים באשר להתנהלות זוגית נכונה, התמודדות עם מריבות, בעיות ושאר עניינים המעיבים על הקשר הזוגי. תוכניות כמו "המקצוענים", "לחיות טוב", תוכניות בוקר שונות ואף מהדורות כמו "ערב חדש" או "הפרלמנט" עוסקות בנושאי ייעוץ זוגי וטיפול זוגי, מכילות פינות מיוחדות לענייני ייעוץ זוגי, או לחילופין מעלות לשידור מידי פעם מומחים שונים ויועצים זוגיים כאלה ואחרים.

ייעוץ זוגי באמצעות הרדיו

גם במגוון תחנות השידור השונות של הרדיו האזורי, ניתן לשמוע יותר ויותר תוכניות העוסקות בענייני אהבה, זוגיות ויחסים. תוכניות רדיופוניות אלה, כוללות מומחים רבים, מטפלים זוגיים, יועצים זוגיים, פסיכולוגים ושאר אנשים, הדנים בנושאים שונים הקשורים לחיי הזוגיות, מעניקים עצות וטיפים שונים למאזינים ומאפשרים להם להסתכל על מערכת הזוגיות מנקודת מבט אחרת. ניתן לומר כי אחת התוכניות הבולטות ברדיו שעוסקות בין היתר הנושאים כמו ייעוץ זוגי, היא התוכנית המפורסמת של וורדה רזיאל זקונט, המזוהה עם כולנו.

ייעוץ זוגי באמצעות העיתונות

בעיתונים כמו "לאישה" למשל, ניתן למצוא מדורים ייחודיים ספציפיים העוסקים בנושאי זוגיות ומעניקים ייעוץ זוגי לקוראי העיתון. מדורים אלה בדרך כלל, ישיבו על פניות קוראי העיתון. קוראי העיתון שולחים מכתבים, בהם הם מפרטים אודות מצבם, הקשיים שלהם והלבטים שלהם, והיועצים הזוגיים מצידם, משיבים על המכתבים, נותנים את חוות דעתם המקצועיים באשר לסיטואציה המדוברת, מייעצים ומעניקים טיפים כאלה ואחרים לקוראים.

כתיבת תגובה