ייעוץ זוגי בצפון

מחפשים ייעוץ זוגי בצפון אבל לא בטוחים שזה מתאים לכם? וודאי תתפלאו לשמוע שיש מגוון רחב של מכונים וקליניקות המעניקות טיפולי ייעוץ זוגי בצפון על פי גישות שונות ומגוונות, וזאת בהתאמה מלאה לבעיותיו ולדרישותיו של הזוג. ובכן, בימינו, ייעוץ זוגי לא נתפס עוד רק כמוצא אחרון לזוגות העומדים בפני גירושים, אלא כתהליך טיפול זוגי לכל זוג המעוניין להסתדר טוב יותר, להבין אחד את השני ולשפר את חיי הזוגיות.

ייעוץ זוגי בצפון – מה זה בעצם?

ייעוץ זוגי הוא תהליך טיפולי דומה לתהליך טיפול פסיכולוגי, בו מטופלים שני בני הזוג. במרכז תהליך ייעוץ זוגי, המטפל מסייע לבני הזוג להציג את הבעיות השונות (בעיות ממוקדות או משברים עמוקים), לדון בהן ולהגיע לפתרון משותף, כל זאת תוך רכישת כלים להתמודדות וליצירת שפה משותפת בין שני בני הזוג שתסייע להם בעתיד להסתדר טוב יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. ייעוץ זוגי בצפון בדומה לייעוץ זוגי בשאר חלקי הארץ מציע מגוון שיטות מתקדמות ומטפלים מקצועיים ומוסמכים שישמחו לסייע לזוגות להתגבר על משברים ולפתור קונפליקטים שונים בחייהם. כמו כן ייעוץ זוגי בצפון יספק מגוון רחב של טיפולים המותאמים ספציפית לסוג הבעיה ולגישת בני הזוג. למשל ישנם טיפולי יעוץ זוגי בצפון שכוללים את שני בני הזוג ומתמקדים בבעיה עצמה ובדרכים לפתרונה, וישנם טיפולי ייעוץ זוגי בצפון המטפלים בכל בן זוג בנפרד ומתמקדים בעיקר ברגש, בהכרת המטופל ובהבנת המצב לפי כל בן זוג בנפרד.

למי מתאים ייעוץ זוגי בצפון?

בעבר ייעוץ זוגי בצפון התבסס על השיטה המקורית בה נכחו שני בני הזוג בתהליך ייעוץ הזוגי, כל אחד ניסה להביע את הצד שלו ולבסוף שאפו השניים להגיע לפתרון הבעיה בעזרת קבלת עצות והנחיות מהמטפל. החיסרון בשיטה זו היה שעצם המפגש הטעון של שני הצדדים לעיתים הקשה על התהליך להתקדם, הגביר את היווצרות החיכוכים בין בני הזוג ולא תרם להבנה בין הצדדים. בעקבות כך תהליכי  ייעוץ זוגי בצפון חדלו  להתמקד בעיקר בהנחיית הזוגות, והפכו יותר ממוקדים בהבנה של כל צד בפני עצמו ובנפש של בני הזוג. לדוגמא השיטה המתקדמת האישית מאפשרת מפגשים של שני בני הזוג בנפרד עם מטפל זוגי, או של אחד מבן הזוג באופן קבוע עם יועץ זוגי ואילו השני נפגש מידי פעם עם אותו יועץ, מתעדכן ומסייע לתהליך.שיטה זו יכולה להועיל במקרים בהם בני הזוג מעוניינים בייעוץ זוגי מעמיק המכוון לשורש הבעיות ולהבנתן, או במצבים בהם אחד מבני הזוג חפץ בטיפול או ייעוץ זוגי ואילו השני פחות. בעקבות התפתחות שיטות ייעוץ זוגי בצפון, גדל הביקוש  וכיום מוצעים שלל תהליכי ייעוץ זוגי בצפון המותאמים לכל זוג על פי בעיותיו, גישת הטיפול הרצויה ודרישותיו. על כן ייעוץ זוגי בצפון מתאים לכל הזוגות המעוניינים בשיפור חיי הזוגיות שלהם.

יעוץ זוגי בצפון – לסיכום

ייעוץ זוגי בצפון או ייעוץ זוגי בחיפה יאפשר לכם ליהנות מגישת טיפול זוגי המותאם לכם ולבעייתכם באופן אישי, ויסייע לכם לפתור את בעיותיכם, להיקלע מהמשבר, להכיר טוב יותר אחד את השני, ללמוד להתפשר ולרכוש כלים לחיזוק הקשר בהמשך הדרך. אז אם אתם חפצים בשיפור מערכת היחסי שלכם, פנו לקבלת ייעוץ זוגי בצפון.

כתיבת תגובה