ייעוץ זוגי לך ולה ולזוגיות בריאה

לאחרונה, תחום הייעוץ הזוגי צובר תאוצה בארצנו ואף מתפתח. היות והפתיחות של העידן הנוכחי והפשטות בה מתבצעים תהליכים כמו "גירושין" או "פרידה" הפכו לקלים ביותר ושגרתיים ביותר, דווקא אלו מאתנו המעוניינים להשקיע בשיפור מערכת היחסים שלהם ולהתאמץ מעט על מנת להתמודד עם מערכת היחסים הנוכחית ולהפיק ממנה את המיטב, ייעוץ זוגי מהווה פתרון אולטימטיבי ומאפשר לשקם זוגיות ואת מערכת היחסים.

מהו ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי הוא תהליך אינדיבידואלי זוגי, המשלב בתוכו את שני בני הזוג ובנוסף יועץ זוגי. במסגרת התהליך, יועץ זוגי מאפשר לבני הזוג לאתר את הבעיות והמצוקות אליהם הם נקלעו, לאבחן מאבחנים יחדיו את הסיבות שהובילו אותם למצבים אלה ומעודד אותם לפעול למען שינוי המצב הנוכחי במטרה להטיב את הקשר הזוגי שלהם. ייעוץ זוגי יכול לסייע לבני הזוג במגוון קונפליקטים שונים ומצבים שונים בשגרת חיי היומיום שלהם. כמו למשל: במקרים של בעיות בתקשורת שבין השניים, או במקרים בהם ישנה תחושה של אובדן התשוקה המינית או האהבה, בנוסף ייעוץ זוגי יכול לסייע לפתרון מחלוקות הנובעות כתוצאה מעניינים כלכליים או בעקבות קשיים בהורות או בתפקוד מול המשפחה המורחבת. כמו כן, גם במקרים של משבר כתוצאה מבגידה ייעוץ זוגי יכול לסייע לבני הזוג להשיב את הסדר על כנו, להתגבר על מצוקות העבר ולהתקדם לעבר מערכת יחסים טובה, נאמנה ומוצלחת יותר.

למי מתאים ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי מתאים לזוגות הנמצאים במצבי משבר ומעוניינים לצאת מהם או לבני זוג הבוחנים את המשך הקשר הזוגי שלהם. בנוסף, ייעוץ זוגי מתאים במצבים בהם רק אחד מבני הזוג מכיר בבעיות ומעוניין לטפל בהם. יתר על כן, ייעוץ זוגי יכול לסייע כאשר ישנה תחושה שהאהבה דעכה לה, אך עדיין בני הזוג מעוניינים לתת צ'אנס נוסף ולפעול למעל "הצלת" הקשר. נוסף על כך, כאשר זוג לפני חתונה זקוק לייעוץ והכוונה או כאשר אחד מבני הזוג או שניהם חוששים לקראת "הצעד הגדול" ייעוץ זוגי יכול להיות הפתרון האולטימטיבי. כמו כן, במצבים בהם זוגות צעירים מעוניינים בהכוונה וברכישת כלים שיסייעו להם בבניית תקשורת טובה וזוגיות מוצלחת (במצבים כאלו, ניתן להסתפק במפגשים חד פעמיים או "במיני סדנא" פרטית). יתרה מזאת גם בני זוג המעוניינים בפירוק מערכת היחסים הזוגית ובפרידה, יכולים להיעזר בייעוץ זוגי לשם כך, במסגרתו הם ינתחו את המצב ויסמנו לעצמם את הדרך הנכונה נטולת הכעסים שתוביל אותם לפרידה מכובד ולא פוגענית.

ייעוץ זוגי – סיכום

לסיכומו של דבר, ישנן סיבות רבות המובילות את הזוגות לפנות לקבלת טיפול זוגי, כאשר לכל סיבה ובעיה יש פתרון וכל זוג מקבל את המענה המתאים ביותר עבורו במהלך תהליך ייעוץ זוגי.

כתיבת תגובה