ייעוץ זוגי – גם לשיפור חיי המין

האם גם אתם באותה התחושה? לא טוב לכם בלב ואתם מרגישים מועקה בכל פעם שאתם קמים בבוקר בבית. אתם לא יודעים אם זו היא או הילדים או אתם, אתם פשוט יודעים שאתם לא חווים אושר ונימאס לכם מהמצב הזה. התשוקה ביניכם דעכה, היא בקושי מקשיבה לכם אלא יותר לעצמה או למשפחה או לילדים ואתם מרגישים שלכם לא נשאר מקום. עד שהבית שקט יש חברים, כי יש אפשרות שזה מה שיעורר את האווירה בבית אך מצד שני אתם בקושי לבד. המיניות שלכם לא כפי שהייתה פעם וזה חסר לכם, חסר לכם להרגיש את הגוף שלה בעוצמתיות כפי שהיה לפני שהתחתנתם והבאתם ילדים. כדי להיזכר בבסיס שלכם ובמה שגרם לכם להתאהב, כי אתם עדיין אוהבים, רצוי שתתחילו ייעוץ זוגי אשר יעזור לכם לעבור את המשקעים ולהתחיל דרך חדשה ויפה יותר.

ייעוץ זוגי למי מתאים?

ישנם זוגות שלא מסתדרים בגלל שהם לא מסכימים על התנהלותו של השני בחיי היום יום או שישנם ריבים במשפחות המורחבות, החשק למיניות ירד, קשיים כלכליים שמקשים גם עליכם בזוגיות, אין בינו לבינה תקשורת ועוד. במידה ואתם מרגישים שישנו קושי או פגם מסוים בזוגיות שלכם ואתם רוצים לשנות אותו, כדאי לכם ללכת לקבלת טיפול זוגי אשר יעזור לכם להתחיל דרך חדשה ובטוחה יותר, שתבטיח לכם להיות במגמת עליה ולא ירידה. בעיות שמועלות במשך תקופה ארוכה בחיק המשפחתי וגם בינו לבינה, לא יכולות להיפתר אם מטאטאים אותן מתחת לשטיח או מנסים להתכחש אליהן, צריך לעמוד בפניהן, להתמודד ולנסות לפתור וניתן לעשות זאת בעזרת מטפל שהוסמך לכך.

יועץ זוגיות

כדי לדעת לאיזה יועץ כדאי לכם לפנות, עליכם לברר שיש לו את התעודה הדרושה לכך, במילים אחרות שהוא מקצועי ועבר הכשרה מתאימה. לא כל אחד יכול להיות במקצוע הזה, כך שחשוב לבדוק זאת לעומק. ייעוץ זוגי צריך להינתן על ידי מקצוען אחרת זה יכול רק להרע לכם ולא להפך. לפני שאתם מחליטים לאיזה יועץ או סוג של ייעוץ לגשת, רצוי שתקראו מידע מעמיק ופרטני יותר ברשת האינטרנט ואף ניתן לראות אתרים של מכונים שונים וייעוץ כזה או אחר. בנוסף תבדקו אם ליועץ הזוגי יש המלצות או ביקורות.