יעילות מוצרי פרסום

אדם מוכשר, אמביציונר מחליט לפתוח חברה חדשה אשר נמצאת בחיתוליה ואף אחד לא מכיר אותה. אמצעי מצוין כדי להתפרסם ולהשמע בחוצות זה מוצרי פרסום, שיטה מוכרת לנו מאוד מכל השקיות, עטים, כוסות, יומנים וכו'

אם אדם ישים לב עד כמה מוצרים ממותגים נקלטים לנו בעין הוא פשוט היה נבהל, חברות יכולות לעשות עם כח הפרסום ככל העולה על רוחן ואנחנו הקורבנות אמורים להשתכנע איזו פרסומת היא המשכנעת ביותר. עם התפתחות המודרנזציה מוצרי פרסום נכנסו לשוק העובדים והצרכנים במימדים ענקיים, משום שהם נותנים תחושת לבן אדם שמחזיק בחפץ כשייך לחברה.

עובד מסור שמקבל כוס ממותגת ליום הולדתו ועליה סמל החברה עם כתוב של אחול לבבי, שהיא חלק ממוצרי הפרסום שיש לחברה במחסניה.. אז איך שלא תרצה החברה קנתה לעצמה עוד עובד נאמן, הרי כל פעם שישתה בה קפה חם ומעורר הוא יזכור עד כמה הבוס לא שכח את יום היולדו…..

רעיה נאמנה קנתה לבעלה ליום הנישואין סט הבדלה יפיפה מכסף טהור, בסיום הקניה לאחר התלבטויות של כמעט שעות וחתימת התשלום מגיש לה מוכר פנקס מעוצב על מגנט עם לוגו החברה, הגברת היקרה תבוא לביתה תניח את המתנה בשולחן בסלון בצורה מסודרת ואסטטי, תבדוק לראות מה עוד יש בשקית, תשים לב שהפנקס נשכח לו, תתלה אותו בחיוך ותרגיש טוב עם עצמה, גם סט מושלם ובנוסף פנקס מעוצב ונצרך.

מוצרי פרסום עושים את תפקידם יותר מכל פקיד בנק נאמן, לדוגמא שקית עם פרסום חברה- האם חשבתם לעצמיכם כמה ידיים שקית אחת עוברת, כמה מליוני עיניים אותה בוחנות? זוהי שאלה מהותית, אם אנשים ישימו לב כמה חשיבות יש לפרסומת אחת קטנה אזי הם ישקיעו יותר מחשבה.

כמה פעמים אדם רואה מוצרי פרסום וקונטציה שלילית עולה לו – החשק להכנס לחנות כבר בורח. לעומת חנויות שכיף לקנות בהם רק כדי לקבל בסוף את השקית הנחשקת- עצוב סולידי וקו חלק, נעים למראה העין, בקצור זה נקרה מוצר פרסומי שהצליח וגורר עוד לקוח שמח.

אם אתה לפני פניה לחברה על מנת להדפיס ולשווק מוצרי פרסום ללקוחות חברתך, המלצתינו שתבדוק היטב את העצוב והלוגו של המוצר כי הנה זה מלווה אותך….

כתיבת תגובה