יש ישיבת צוות חגיגית ואתם רוצים כיבוד למשרד?

המתנה הטובה ביותר לרכוש מתנה איכותית זו לעולם לא מטלה טריוויאלית, בוודאי ובוודאי שמכירים זמן רב ומרגישים שכבר נתנו כל מה שאפשר לתת. אז השאלה היא אילו אפשרויות עומדות על הפרק כדי להעניק באמת מתנה מיוחדת לאלה שחשובים לנו? אולי ללכת על האפשרות הבנאלית של זר פרחים ססגוני או שעון יוקרתי, או אולי בכלל על המרגש והחוויתי – סנפליניג, או בשביל לפנק עד הגג אז צימר בצפון?

אם הרגשתכם היא שנמאס לכם לחלוטין מהאופציות האלו בעשור הקודם, מצאתם את הפוסט הנכון!

אז איך רוכשים נכון מתנות?

איך נמדדת המתנה הטובה ביותר? שמא המחיר הוא הדבר המרכזי? או שיתכן שהמחשבה? מרבית האנשים ממש בטוחים שזה הקומבינציה של השניים, אבל אני מאמין שמתנה של פעם בחיים נמדדת בזיכרון המתוק שהיא יוצרת אצל מקבליה. כיצד יוצרים זיכרון מיוחד כזה בלי לפשוט את הרגל? פשוט – עובדים על כל החושים האפשריים! אם מצליחים לייצור מתנה שמגרה ועובדת על כמה חושים בגוף, כך האפשרות שהיא לא תישכח בקלות גוברת משמעותית.

קניית קערת פירות

בימינו לא חסרות אפשרויות מגניבות למתנות שמגרות את החושים, ויותר חשוב בטווח מחירים שפוי, אופציה יצירתית של אביזרים עם תמונות, האפשרות המפנקת – ארוחת ערב במסעדה בעלת שם, והרעיון המעולה שלי הוא קומבינציה של מפנק ויצירתי – כמו פלטת פירות יבשים או כריכים טעימים במיוחד, באופן הזה מי שאתם אוהבים ניהנה מחוויה חושית -מראה, ריח וכמובן מטעם מעולה.

מתנות כמו זו שציינתי יש במבחר גדול וברוב המקרים הן טובות לכל חגיגה. אפשר להעניק אותן כצופר לעובדים בפגישה, ככיבוד למוזמנים מכובדים באירוע, כשי בחגים , ובנוסף לאנשים אחרים שתרצו לצ'פר ולפנק.

מהותי לזכור שמתנות מסוג זה, אף על פי שהן לא מיועדות לשמירה, הן מקור מעולה לזכרונות – וזאת בגלל שחויים אותם עם הרבה חושים. על כן, זה פחות משנה אם חשבתם לרכוש כיבוד למשרד או משלוחי פירות, בסופו של יום התוצאה תיהיה שווה – חיוך מאוזן לאוזן.

נתון נוסף נחמד בסגנון זה של מתנות טעימות במיוחד, הוא שאפשר "לתפור" אותן לכל ארוע ספציפי, לדוגמה ביום נישואים זה יהיה גביע פירות אדומים, לישיבת סיכום חציון – פלטת טורטיות שמסודרים כמו חיילים , ככיבוד בחג האילנות – פלטת פירות יבשים ועוד.

אם אתם מחפשים בטירוף אחר מתנות שמתאימות לכולם, ומחפשים אחר פרטים על נתינת מגשי פירות לאירועים שונים אתם יותר ממוזמנים להכנס ללינק.

כתיבת תגובה