יתרונות השימוש בבר מים

גישה פשוטה וזמינה תמיד למים היא דבר חשוב, כי מים הם דבר חשוב לגוף שלנו. אבל למה לנו להתרוצץ עם שישיות מים ולסחוב אותם מפה לשם? ולמה שבכלל נצטרך ללכת לסופר במיוחד כדי לקנות מים? חייבת להיות דרך פשוטה יותר לדאוג שתמיד יהיו מים נקיים ובריאים בבית, כי המים מהברז הם פשוט לא אופציה.

יש דרך כזאת, והיא נקראת בר מים. בר מים ריצפתי או קומפקטי לבית הם אומנם לא איזה גאדג'ט מיוחד או היי-טקי, אבל הם בהחלט המצאה חכמה מאוד.

המכשירים המיוחדים האלה נותנים לנו אספקה של מים שעוברים תהליך של זיקוק. הם מחוברים למערכת המים שלנו, ובעזרת מערכות אוסמוזה המים עוברים סינון. למעשה, בעזרת המכשירים האלה אנחנו שותים את אותם המים שהיינו שותים מהברז, אבל שלא כמו פעם, עכשיו המים נקיים, בלי אבנית ולכלוך, ובלי סכנה לחומרים מזהמים כמו חנקות, חומרי הדברה, מתכות כבדות ועוד.

בעזרת מיני בר לבית או בר ריצפתי אנחנו פחות או יותר חוזרים להשקיע את אותו סכום על צריכת המים לשתייה שלנו, שלא כמו הסכומים שהוצאנו על בקבוקים מינרליים (ומי ששותה המון מים, יודע שזה יכול להסתכם ביותר מ 100 שקלים לשבוע אחד בלבד).

אם כן, אתם חוסכים כסף, כי אתם משתמשים במים רגילים, אבל עדיין נהנים מזיקוק איכותי שלהם, ובו זמנית אתם חוסכים לעצמכם את הטרטור והמאמץ הפיזי שכרוך ברכישה של שישיות או שמיניות של מים מינרלים.

במידה ובחרתם במכשיר דיגיטלי, הרווחתם עוד יתרון גדול מאוד- אתם לא תצטרכו לחכות לעובדים החברה שממנה קניתם את הבר, שיבואו ויחליפו את בקבוק המים הגדול בבקבוק שנגמר. ובעצם, לא תצטרכו ליצור קשר עם החברה כלל, מלבד מקרים של תקלות וכשצריך להחליף או לתקן את המכשיר.

ועוד יתרון אחד, חשוב לא פחות, אתם מקבלים מכשיר מעוצב ונוח לשימוש. גם כשמדובר במכשיר דיגיטלי, השימוש והשליטה בפונקציות הם אינטואיטיביים למדי.

אז למה לכם להתפשר על מי ברז או לקנות מים מינרלים בסופר? השימוש בבר מים והתועלת שלו ישפרו את החיים שלכם.

ישנה תגובה אחת על “יתרונות השימוש בבר מים

כתיבת תגובה