כורסאות הנקה ומוצרי תינוקות נוספים

פחד לא קטן שלא עזב אותי כשבטני תפחה נגע לדרכים בהן אוכל להגן על העולל שמתפתח בקצב מהיר, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו מבלי לחשוש?

לאחר השקעת מחשבה רבה וחיפוש מידע בפורומים שונים ראיתי בבהירות איך להתנהג – אני צריכה לרכוש מוצרי תינוקות תוך השקעת מחשבה תחילה. ככה ודאי אני אצליח להיות מוכנה למהפך הגדול שלי לאמא כמו באגדות.

כרית הנקה

כעת, עולם אביזרי התינוקות עמוס באינספור מותגים של מוצרים שונים ומשונים, שכל אחד ואחד מהם מנסים להיות המצויינים בתחומם. גם אם ייתכן שמרביתם מציגים תו מיוחד אשר נועד לסמל איכות, אנו כהורים מוכרחים להכיר היטב את המוצרים מעבר למידע בעלון ההוראות.

אחת הדוגמאות היא הפעם הראשונה בה אנו מתנסים לראשונה במשהו עליו שמענו חוות דעת חיוביות מהורים מרוצים. ולדאבוננו, אנו נאלצים לגלות שכשם שלא כולנו חולקים באותו טעם באוכל, כך לא כל ילד חווה את אותה ההנאה מהמוצר שכה שיבחו מולנו. בגלל זה אני אומרת לכם, הורים טריים וסקרנים, לחשוב טוב לפני הרכישה אותה אתם יוזמים.

אז כיצד קונים מוצרי תינוקות כמו שצריך?

כלל ראשון שראוי לדעת הוא כלל שלפיו יש לבצע הפרדה אבסולוטית בין אביזרים שניתן לרכוש עוד תוך כדי ההריון, לבין האביזרים שאותם רצוי להתאים במדויק לנתונים של הפעוט ולכן מומלץ לחכות עם ההחלטה לרכוש אותם.

בין האביזרים אותם כדאי לרכוש זמן מה לפני הלידה ראוי לציין: מנשא גב לתינוק, מזרון, כיסא נשיאה ועוד. אבל בין המוצרים עמם עדיף לחכות אפשר לציין: בוסטר ומיטת מעבר.

מדוע עדיף לחכות עם קנייה של האביזרים האלה?

הסיבה הראשית שבגללה אני ממליצה לכם להמתין היא סוגית ההתאמה האישית לכל פעוט. פעמים רבות, אנו לומדים כי אף אם מופיע על אביזר כלשהו שהוא נועד לגיל לידה ועד לגיל שנתיים, בפועל הוא לא כ"כ מתאים. ככה לדוגמה – מדי פעם נרכוש שמלה יפה במבצע לפי מידה ידועה, אך אז נגלה שהיא לא באמת מתאימה.

רוצים עוד? כנסו לעמוד האינטרנט ודעו כי יש ידע נרחב שמאוד יעזור לכם, זוגות הורים טריים, לחוש מאוד בטוחים.

כתיבת תגובה