כיצד לבחור טבעת אירוסין עבור בת הזוג

כיום ,רוב השיווק עבר לאינטרנט, וההתנהלות של מנועי החיפוש מנסה להדביק כל העת את הקצב . זאת כיוון שישנם אתרים רבים בכל תחום, ורוב האנשים מסתמכים על מנועי החיפוש למצוא עבורם את הסחורה אותה הם מבקשים. תחום טבעות אירוסין ותכשיטים, הינו אחד מן התחומים ה"חמים" ביותר , כאשר מספר רב של חברות מתחרות אחת בשניה באינטרנט ובאמצעי שיווק אחרים. תחרות עצומה זו יותצרת בלבול גדול אצל הלקוח המתעתד לקנות טבעת אירוסין לאהובתו , כיוון שישנו מספר רב של דגמים ומחירים  וללקוח יש אפשרויות רבות . נוסיף לכך את העובדה שהצעת הנישואין אמורה להיות הפתעה , ובחירת הטבעת הופכת קשה יותר . אך אם נעקוב אחר מספר כללים , נוכל להקל את הבחירה .

כלל ראשון : התייעץ עם בת הזוג  בדרך עקיפה

כלל זה , אם מיושם נכון, יכול  להקל עבורנו בצורה משמעותית את העבודה. בעיקרון , מומלץ ללכת יחדיו לקניון או למרכז קניות כלשהו בו יש חנויות תכשיטים , ולהתבונן בחלון הראווה לכמה רגעים . אם בת הזוג נעמדת ומתחילה להשמיע את דעתה עבור דגמים מסוימים של טבעות אירוסין , עלינו לזכור אותם ואפילו לצלם באמצעות הטלפון . אם נבצר מאיתנו להסתובב יחדיו במקומות בהן יש חנויות תכשיטים ,אפשר לעשות זאת באינטרנט , רצוי דרך הפייסבוק על מנת שהיא לא תחשוד  יותר מידי. אנשים וחברות מפרסמים מידי יום בפייסבוק טבעות אירוסין . אם בדרך זו ,היא הצליחה להצביע על דגם  או סגנון מסוים , הרי שעבודתנו כמעט תמה.

כלל שני : הקשב לדעה נשית

אם לא הצלחנו לחלץ מבת הזוג מהי הטבעת המועדפת עבורה , עלינו לבחור טבעת בעצמינו , ולכך  תמיד יש לשמוע דעה נשית בנושא. רצוי שזו תהיה חברה טובה שלה או אחותה , אך במקרה ולא הצלחנו להשיג אותם , אפשר להתייעץ עם מכרה אחרת . הסיבה לכך היא ברורה : טעם נשים וטעם גברים הוא שונה. או במילים אחרות , מה שנראה לגברים יפה , לא תמיד יראה לנשים יפה . כמו כן , מומלץ לראות כיצד נראית הטבעת על אצבע של אשה ,וכך לראות  את יופי הטבעת על האצבע .

כלל שלישי : התאם טבעת לפי טעמה בתכשיטים

תמיד רצוי לבדוק לפני בחירת הטבעת, את תכשיטיה של בת הזוג; האם היא עונדת תכשיטים בצבע כסף? או בצבע זהב? האם התכשיטים פשוטים או מורכבים? לפי נתונים אלו נוכל גם כן לקבוע את טעמה בטבעות אירוסין . לדוגמא, אם תכשיטיה כולם בצבע לבן או כסוף, רוב הסיכויים שהיא תעדיף טבעות אירוסין זהב לבן . לעומת זאת אם היא עונדת לרוב תכשיטים בצבע זהב צהוב, הרי שהיא תעדיף טבעות אירוסין זהב צהוב . כמו כן, לא מומלץ לבחור טבעות אירוסין מיוחדות ,אלא אם כן בת הזוג בחרה בדגם ספציפי לפני כן .

כתיבת תגובה