כיצד למצוא את קבלני האיטום הטובים ביותר

כיצד למצוא את קבלני האיטום הטובים ביותר

במידה וגיליתם נזילה מהגג לבית, או שאתם בונים בית חדש, מעוניינים לאטום סדקים, משפצים בית שרכשתם מיד שניה, זה הזמן להזמין קבלני איטום. ישנן כמה המלצות שתוכלו להיעזר בהן, על מנת למצוא חברה שמתמחה באיטום, או קבלנים העוסקים ומתמחים באיטום:

  • יש לבדוק כי הקבלן הו בעל רישיון ואישורים המורים כי הוא קבלן איטום
  • יש לבקש המלצות על קבלני האיטום
  • בדקו המלצות באינטרנט באמצעות הפורומים במידה ואין לכם המלצות.
  • יש לברר כי קבלן האיטום, אכן מתמחה בכל סוגי האיטום הקיימים כמו, איטום מרתפים בהזרקה, איטום קירות חיצוניים ואיטום גגות במבנים השונים.
  • יש לבקש מהקבלן את תעודת האחריות עוד לפני שיתחיל בעבודת האיטום
  • בדקו, כי הקבלן מבצע את האיטום על פי התקן

מה כדאי לדעת לפני כל איטום שאתם מעוניינים לבצע?

ההכנה של המקום שיש לאטום, כמו גג למשל, היא פעולה חשובה ומשמעותית, שכן, במידה ויש מים כי האיטום יתבצע בחורף, מה שבהחלט לא מומלץ, יגרום ליריעות שאוטמות את הגג להתנפח, מה שיהווה כשל באיטום. קבלני איטום מקצועיים, שיש להם שם ומוניטין, יגיעו לבדוק את מקום האיטום וימליצו לכם לבצע את האיטום, כאשר מזג האוויר, עדין חם ויבש. יש לדעת, כי לא כל חומר איטום, יכול להתאים לחומר האיטום הישן הקיים בקירות או בגג. במידה וישנם חומרי איטום אקריליים על הקירות א על הגג, יש להוציא אותם היות והם אינם מתחברים עם יריעות ביטומניות, הנחשבות לאיטום הטוב ביותר.

איטום קירות ואזורים שחשופים לרטיבות

ללא איטום מקצועי של קירות ומעקות, כל מערכת האיטום של מרפסת או אפילו איטום רצפות יכולות לספוג כישלון, כמו חלחול המים, עד שיגיעו לבטון ויגרמו נזק. יש לסתום חורים וסדקים באמצעות חומר איטום איכותי כמו פוליאוריטן גמיש  ולצבוע באמצעות שליכט מסוג אקרילי. תשומת לב מיוחדת, יש לתת לאטימה מעל פנלים של ריצוף, אטימה סביב מרזבים ואיטום במקום בהם שינם חלונות ודלתות.

למי פונים לקבלת איטום מקצועי?

יש לפנות למי שמתמחה בתחום האיטום שנים, קבלני איטום שיש להם המלצות ותעודות המורות כי הם אכן בעלי מקצוע. אחת החברות הידיעות לאיטום של גגות, רצפות וקירות היא חברת ארגמן איטום, העוסקת מזה עשור באיטום מכל הסוגים. האחריות הניתנת ע"י חברת ארגמן איטום, היא לעשר שנים, מה שמראה כי החברה בטוחה באיכות העבודה שלה ובחומרי האיטום בהם היא משתמשת.

 

כתיבת תגובה