כיצד לרהט חדר ילדים בצורה יעילה וחסכונית?

ריהוט חדש של חדרי ילדים מהווה כיום הוצאה כספית גדולה מאוד. גם חנויות הרהיטים שבעבר היו מציעות מחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש הפכו ליקרות ומכיוון שכולנו רוצים תמיד את הטוב ביותר לילדינו הרי שההוצאה הכספית המצטברת עשויה להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים. אפשר וצריך לרהט חדר ילדים בצורה יעילה וחסכונית. ריהוט שכזה אפשר לעשות על ידי שימוש במספר קווים מנחים שנתווה במאמר קצר זה.

בחירה נכונה של ריהוט לטווח הארוך

ריהוט חדרי ילדים הוא מן החוויות המענגות ביותר שתעברו כהורים. בין אם מדובר בלידה של תינוק חדש או בחידוש פני החדר לילד שמתחיל ללמוד בבית הספר, הרי שתמיד מדובר ברכישה המלווה תהליכים של חידוש, גדילה והתפתחות. חשוב מאוד לבחור ברהיטים שיוכלו לשמש את הילד זמן רב ככל האפשר. הורים חדשים נדהמים תמיד לגלות באיזו מהירות הם צריכים להיפטר מרהיטים מסוימים ולרכוש חדשים. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא רכישה של מיטת תינוק. הורים שקונים מיטה שניתן לפרק חלק מן המעקה שלה ושיכולה להפוך בשלב מאוחר יותר למיטה המתאימה לילד מעל לגיל שנתיים מבצעים רכישה נכונה יותר. זהו קו מנחה לרכישה נכונה של רהיטי ילדים, יש לבדוק תמיד כמה זמן יוכל הרהיט לשמש את ילדיכם ולהימנע מרכישתם של רהיטים שמתאימים אך ורק לגיל מסוים.

חיסכון במקום

קוו מנחה נוסף הוא תכנון חכם של חלל חדר הילדים והימנעות מרכישת רהיטים התופסים חלל רב מדי. חדר הילדים הופך עם השנים למקום שבו מתבצעות רוב פעילויות הילד. אם מתווסף תינוק נוסף למשפחה החיסכון בחלל הופך לעיתים לקריטי. לכן יש לרכוש רהיטים המנצלים את החלל בצורה חכמה. מיטות קומותיים, מיטות בעלות ארגזי מצעים שיכולים להציע פתרונות אכסון ושימוש נכון בקירות החדר, כל אלו משפרים את יכולת ניצול חלל החדר שלכם ושל ילדיכם.

בחירת רהיטים איכותיים ועמידים

חשוב מאוד גם שלא להתפתות ולרכוש רהיטים זולים העשויים מחומרים שאינם עמידים. מדובר בהוצאה זולה יותר לטווח הקצר, אולם כעבור שנה או שנתיים תאלצו לרכוש רהיטים חדשים. תמיד יש לשאוף לבצע בחירה חכמה של רהיטים לשימוש לטווח הארוך מבחינת התפתחות הילד העשויים מחומרים עמידים ואיכותיים.

כתיבת תגובה