כיצד נחדש את המטבח מבלי להתחרט?

מטבחי רימון נגרות אישית

כיצד ניתן להתייחס נכון לחידוש מטבחים? זה הכל לפי נקודת התייחסות נכונה.

השלב ההתחלתי והעיקרי הוא הגדרת התהליך בכללות.

צריך להתבונן: לאיזה סדר גודל של חידוש מטבחים אנו מעוניינים להיכנס? ומה זה כולל?

האם מבחינתי שיפוץ וחידוש מטבחים הוא שיפוץ או החלפה של המטבח כולו הכולל כל מה שיש בו בלי יוצא מן הכלל: ארונות, שיש ברזים, פינת אוכל ואפילו מכשירי חשמל או שדי ומספיק עבורי חידוש מטבח מינורי יותר הכולל ומתייחס לארונות מטבח עצמם.

גם בתוך החידוש מטבחים ניתן למקד את השאלה ובעיקר את טווח העבודה שלנו במטבח וסדר גודל הפעולות שנרצה לבצע במטבח שלנו בין החלפה של הארונות ובין חידוש מטבח מינורי המתבטא בשדרוג הארונות עצמם.

אז בעצם ניתן לראות כי יש לנו פה שלושה סדרי גודל של עבודה שהחלטה ביניהם מהווה את השלב הראשוני ביותר והמהותי ביותר שתשפיע על ההליך כולו בעתיד.

כמובן שכל החלטה שנחליט משמעותה ביטוי מעשי שהינו עלויות שיעלו בהתאם בין אם השיפוץ מטבח שלנו הוא כוללני למטבח כולו, בין אם לקחנו בחשבון שיפוץ מטבח הכולל החלפה של הארונות ובין אם מיקדנו עמנו לחדש מטבח של הארונות הקיימים בלבד.

ופה גם סדרי גודל המחירים מן היקר ביותר לזול ביותר.

חידוש מטבחים שלוקח בחשבון עלויות של החלפת חזיתות בלבד, ללא התייחסות ממשית לשינויים בינוניים כגון הוספה או הורדה של יחידות וסוגי פרזול, שכן למקרים שכאלה קשה להתייחס ספציפית פה, לכן נבחן את האופציה הזולה ביותר ליקרה ביותר – ומדובר בחסכון של חצי בחידוש מטבח שמתבטא בחזיתות.

העלויות והחיסכון מורכבים מהפרמטרים שציינו למעלה. חסכון בעלויות הארונות מטבח יחד עם חסכון בעלויות שיש וקרמיקה וגן כלים סניטריים.

כמובן גם שככל שסדר גודל העבודה הוא גדול יותר ויקר יותר יש לו גם השפעה ישירה על האינטנסיביות והשבתת המטבח שלי באופן פעיל לכמה שיותר ימים.

באשר לשיפוץ מטבח כוללני יש צורך באיש מקצוע שונה. אני זקוקה לשיפוצניק או קבלן לשם כך ובאשר לחידוש מטבח והחלפתו כל מה שקשור לעץ אנו זקוקה לנגר. בשיפוץ מטבח כוללני אזדקק גם לשיפוצניק וגם לנגר שכן השיפוצניק אין ביכולתו לבנות ארונות מטבח.

ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר נהיה זקוקים לעזרה ושירות מקצועיים בתחום התכנון והארגון של ההליך כולו.

אם נבחר חידוש מטבחים מינורי יחסית בהחלט נוכל להסתדר לבד לשם כך יחד עם עצותיו של הנגר.

כתיבת תגובה