כך תידאגו שהקפיין קד"מ יצליח

קמפיין שיווק טוב עשוי לתפוס את כל הכותרות ממש כמו מיטב המותגים הקיימים. מותגים כמו אסם, עלית, שטראוס ועוד הביטו על המוצרים בעלי עיצוב מרהיב ויחודי כיצד הם ממוקמים על המדפים ובחזית. אך המציאות היא שלא משנה כמה מתוחכם השיווק שלכם יהיה אם אין יסודות אז הקמפיין, קד"מ, השקה או מסע הפרסום שלכם יכול להתערער. אנו בהולמרקום שירותי דיילות נוכל להסביר כיצד להבטיח שפעילויות הקידום ושיווק מכירות שלכם לא ירדו לטמיון.

קידום מכירות עשוי להיראות כדבר גדול במונחי עולם השיווק, עם מספר הולך וגדל של מותגי על משטראוס ועד אסם. העברת תשומת הלב הרחק מטכניקות מסורתיות ובמקום לשים את הלקוחות במרכז מתמקדים כיום ביצירת מוצרים וקמפיינים שבאמת תופסים את לבם של הלקוחות בחנויות ומרכזי הקניות.

ובזמן שזה עשוי בצדק להדגים ולהדגיש את הכוח והחשיבות של הסביבה הפנימית של החנות כערוץ שיווק של היום, רבים ממותגים זהים עדיין צריכים לוודא כי בסיס הקמפיין השיווקי קיים אם מסעות הקידום שלהם אמורים לנחול הצלחה.

לפניכם שלושה צעדים לעזור למותג ולקמעונאי להבטיח כי הם מקבלים את מלוא התמורה מהוצאת קמפיין השיווק או קד"מ שלהם:

תוודאו התאמה

לא משנה כמה חכם או יעיל הקמפיין קידום מכירות שלכם המציאות היא שאם הקמפיין נבנה לא על יסודות העסק המדובר ושירותיו והקמפיין לא נמצא בחנויות הנכונות אזי הקמפיין מועד לכישלון. אחד המחסומים הגדולים ביותר לפוטנציאל הצמיחה של השיווק הקמעונאי הוא תאימות (התאמה נכונה של הקמפיין למוצרים ולעסק המדובר). הערכה היא שהסטייה יכולה לנוע בין 42-58% לרוחב התעשייה כולה.

ודאו כי פריטים אכן נמצאים במלאי

לפני יציאה בקמפיין שיווק וקידום מכירות יש קודם כל לבדוק היטב ולאשר כי המוצר שאותו משווקים קיים במלאי בכמות כזו שלא יחסר מצד אחד ומצד שני לא יישאר עודף רב ממנו וזאת ניתן לקבל על ידי הערכה ושיערוך ככל שניתן על ידי סקרים שנערכו בטרם הקד"מ. מוצר משווק שלא במלאי בפעילות הקד"מ יכול להשפיע השפעה ישירה על מהימנות החברה המשווקת ועל נפח מכירות המוצר.

במילים פשוטות אם המוצר לא זמין מותגים וקמעונאים כאחד מאבדים ומערערים את הרווחים הפוטנציאליים שלהם. לא רק זה קבלת מוצר בניגוד לתנאים המפורסמים עלולים לגרום לרגשות מעורבים עזים בלקוחות ולהוביל לנזק ארוך טווח לתדמית המותג. ישנם מחקרים שונים המצביעים על העובדה כי מוצרים בהשקות מוצרים שלא זמינים לרכישה בחנויות הוא הדאגה הגדולה ביותר עבור הקונים של היום.

תדאגו לקחת צוות מתאים בתחום

לשמחתם של המותגים הגדולים והקמעונאים זהו המקום שבו תחום השיווק יכול להיות היעיל ביותר. רבות מהבעיות הללו נגרמים על ידי תקלות מערכתיות הנעות בתחום שבין שליטה במלאי ומיקום גרוע בחנות שעלול לגרום גם בעיות בשרשרת האספקה, שצוות מיומן יכול לאתר, לדווח ולעזור לפתור.

מעבר לכך כיום קיימים אמצעי מדידה וניתוח מתוחכמים שמאפשרים לחברות קידום מכירות להפעיל כדי לעזור למותגים למקד את האזורים בהם הרווחים צפויים להיות הגדולים ביותר זה יכול להיות ממוקד בחנות ספציפית שבה קמפיינים לא משיגים את המטרה. זה מאפשר למותגים לכוון את התקציבים שלהם בהתאם וזאת כדי לייצר את התשואה הגבוהה ביותר על ההשקעה.

מותגים רבים עדיין לא מקבלים את התמורה ההולמת למה שהם שילמו עבורו במונחים של סביבה קמעונאית ומעסיקים צוותי שיווק המוכר כיום כדיילות מכירות שטח לעבודה בחנויות ולעזור להעלות את כמות המכירות במקום בזמן ובצורה הנכונה. יצירת חלל נכון באמצעות תפאורה ונראות יכול להוביל לשינוי מהותי בכל קמפיין קידום מכירות עבור מותגים וקמעונאים כאחד.

יצירת יסודות מוצקים ונכונים לפעולות הקידום מכירות שלכם חיונית אם בעלי המותגים והקמעונאים כאחד ינצלו את ההזדמנות שבקמפיין הקידום מכירות ויבואו בהצעה מפתה עבור הלקוחות כך למעשה יוכלו להבטיח כי כספם לקמפיינים של קידום מכירות ויח"צ אינו מבוזבז.