ככה תמצאו שקט ושלווה

לא פעם קורה שאנחנו מרגישים הרבה לחץ ומעמסה, כאילו משהו יושב לנו על הלב ועל הכתפיים, והרבה פעמים גם על הראש. הבעיה היא שאנו לא מצליחים להתמודד כראוי עם המעמסה והלחץ, ושני אלה משפיעים באופן משמעותי על איכות החיים שלנו.

ריקון הראש מכל הדאגות והלחצים זה הדרך היחידה לחיות בשלווה. לא סתם תמיד אומרים ש"הכל בראש", ואם הראש יהיה שקט, גם הגוף שלנו יהיה שקט, והחיים שלנו יהיו נעימים ונינוחים הרבה יותר.

יש מגוון שיטות לרוקן את הראש מדאגות. טיפול nlp (דמיון מודרך) הוא בין השיטות הכי טובות, אולי לא בגלל שהוא מצליח לרוקן את הראש, אלא מפני שהוא באותו הזמן גם ממלא אותו במחשבות חיוביות, והכל לפי הדמיון של האדם המטופל.

אפשר למצוא טיפולי דמיון מודרך בתל אביב והסביבה בעיקר, זאת מכיוון שבתל אביב ואזור המרכז בכללותו יש הרבה יותר תנועה, אחוזי פשיעה גבוהים יותר, הרבה יותר תעסוקה וכדומה, וכל אלה יוצרים חרדות ולחץ.

זו גם הסיבה שיש לא מעט טיפולים אלטרנטיביים באזור המרכז, ובעיקר בתל אביב, שגם הם עוזרים לרוקן את הראש מדאגות. תוכלו לחפש " דיקור סיני תל אביב " באינטרנט ובין תוצאות החיפוש בטוח מסתתר לו המטפל או המטפלת המתאימים לכם.

כבר ברגע שתעצמו את העיניים, דיקור סיני יעזור לכם. יש בזה משהו פסיכולוגי, אבל יש גם יותר מזה; הדיקור עצמו נוגע בעצבים ומפעיל אותם ככה שהגוף מצליח להשתחרר. ה'פגיעה' בנקודות ספציפיות מסייעת לגוף וגם עוזרת לנפש.

הרבה פעמים, כל מה שצריך בכדי לרוקן את הראש מדאגות ולהחיות את הגוף זה לצאת לנופש, בארץ או בחו"ל, וזה באמת עובד, אין כל ספק. הבעיה היא שההשפעה של החופשה היא לטווח הקצר בלבד, ובמהרה נרגיש שחוקים בשנית. הדרך האידיאלית למנוע את זה היא לצאת לנופש על בסיס קבוע.

אבל, רובנו לא יכולים לצאת לחופשה כל הזמן, הן מבחינה כלכלית והן בגלל מחויבויות כאלה ואחרות. ומסיבה זו, טיפולים אלטרנטיביים, כגון טיפול nlp ודיקור, הם הדרך הכי טובה להשיג חיים איכותיים ורגועים יותר. כדאי לכם לנסות, אצל מטפלים מנוסים עם הסכמה.