כל הסודות נחשפים איך להתחיל עם בחורה

הרצוי והמצוי

התסריט אומנם נשמע חלום וורוד, אך בפועל אל תתאכזבו, אתם לא היחידים שיקבלו פיק ברכיים ולא יצליחו לזוז מהמקום. כמעט כל הגברים יחששו ללכת לכיוונן הבחורה המדהימה הזו. אלא, אם כן אותו בחור למד את אומנות הפיתוי.

תורה שבעל פה

איך להתחיל עם בחורה זו לא תורה מסיני, כל מה שצריך זה אומץ וביטחון עצמי, ממחקרים רבים עולה כי אחת התכונות החשובות ביותר לבחורה זה ביטחון עצמי ואומץ, היא רוצה את הגבר שלה כריזמטי ובעל לשון חלקלקה. השאלה אם אתה מאמין שגם אתה, אותו בחור ביישן תוכל לעשות את השינוי המיוחל הזה.

בדרך לפתרון

עצם העובדה שאנו מודעים לכך שיש לנו בעיה אנו כבר צעד אחד מהפתרון, הרבה גברים אינם מודים בכך, שאין להם אומץ או ידע איך להתחיל עם בחורה, הם אינם מודים כי הם די מפחדים מהסיטואציה ואינם מודים שהם כמעט ולעולם לא התחילו עם אף אחת.

כך שאם אתה חושב שרק אתה בסירה הזו אתה טועה ובגדול, אתה אחד מבין אלף. אז הגענו למסקנה כי צריך לשנות את התפיסה ואת החשיבה, עתה נשאר לפעול ביעילות, על מנת לעלות את הביטחון העצמי שלנו, ולהתחיל להכיר נשים בכל ערב מחדש.

איך מתחילם?

גם אם אינך אדם של סטוצים או חיזורים נראים לך מיותרים, אפשר ללמוד הכל. ואיך? כמובן עם שינוי הגישה, על ידי העצמה ועל ידי חיזוק הביטחון, ניווכח כמה להתחיל עם בחורה זה אקט קל מאוד, אולי תחילה אתה תיבהל ותקבל פיק ברכיים, אך מיד תמצא את עצמך מסמר הערב בכל מסיבה או בר אליו תגיע.

צעד קטן

למים לא ישר נזרקים, תחילה נלמד איך לדבר עם אישה, אפילו לא פנים מול פנים אלא, איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק, לאחר מכן שנתחיל לקבל ביטחון עצמי רב יותר, נקבל את האומץ ואת הלשון החלקלקה נוכל להתחיל במלאכה – איך להתחיל עם בחורה.

בהצלחה בדייט

הדבר החשוב ביותר, כלל ברזל באומנות הפיתוי וסודות הפיתוי הוא לעולם לא להתייאש, כמו שאין הביישן למד את הייאוש תורם לזוגיות. אלייך להאמין בעצמך בלב שלם, אלייך לרכוש את היכולות ואת ההבנה איך להתחיל עם בחורה ואט אט תראה איך אתה כבר הופך לדון ז'ואן אמתי ומגיע לדייט שלך אמיץ ומחוזק מאי פעם.

כתיבת תגובה