כל מה שחשוב בבחירת אולמות חתונה


חתונה היא עסק שמכניס הרבה מאוד כסף להרבה מאוד גורמים, ובראשם לאולמות ולגנים. איך תדעו שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם? איך תעברו את את תקופת הארגונים וההכנות בלי להשתגע? מחפשים מקום לחתונה או בת מצווה? מהם הדברים הכי חשובים שעליהם יש סיבה לברר לעומק ולאילו דברים אתם חייבים לשים לב מראש כשתבחרו אולם או גן לחתונה שלכם?

ראשית, לכו לראות את המקום כדי להתרשם ממראהו הכללי ומהפרטים הקטנים יותר – העיצוב, התאורה, הסגנון ותחושת המרחב שהמקום נותן. שימו לב, האם המוזמנים מוגבלים במרחב? האם יש אוויר? איזה ציון הייתם נותנים לסדר ולניקיון? מומלץ לעשות זאת בזמן חתונה כדי להתרשם ממנו בפעולה, אך דעו שאולי החוגגים איבזרו את המקום גם במגוון דברים שהמקום לא כולל בחבילת הבסיס.

אחר כך בקשו לראות רישיונות הפעלה והקפידו לבדוק אם המקום בטוח, בכל הקשור למספר יציאות חרום, צינורות כיבוי, גישה למחלצים, ובדיקה שאין בו שום מפגע מסוג מערכות חשמל מיושנות, צנרת תקולה וכדומה.

שאלו מה שירותי האולם כוללים. מקום זול עשוי לא להחשיב שירותים בסיסיים ביותר, שעליהם תידרשו לשלם אקסטרה.

עיקר גני ואולמות האירועים מציעים חבילות לחוגגים שכוללות שירות צילום, די ג'יי ואף הפקת אירועים. בחירה זו עשויה להוריד אלפי שקלים בהסכום הכולל, אבל בררו מבעוד מועד בנוסף גם עם ספקים חיצוניים אם הדבר באמת משתלם והאם הספקים באמת שווים.

ישנם מקומות אשר מגבילים לפעמים את האירועים בשעת סיום. בררו עד איזה שעה אפשר להמשיך, בכדי שלא תצטרכו לסלק את הקרובים הביתה בשעה מוקדמת מדי.

רוצים אולמות חתונה? חושבים על מארגנת חתונות? בחירת אולם או גן עלולה להפוך לדבר מסובך, אך אם זו ההוצאה העיקרית, גם אם רק מהסיבה הזו, כדאי לוודא שקיבלתם את השירות הכי איכותי ואת כל הדברים שאותם ביקשתם ושעליהם. נתבקשתם לשלם הקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים ושאלו את כל השאלות, כי להיות קצת מעצבנים תמיד עדיף על פני אכזבות מיותרות.

לפרטים נוספים על אירועים בטבע, הכנסו עכשיו לאתר http://www.ganvradim.co.il/ ותצלחו את סידורי האירוע הגדול שלכם בהצלחה.

כתיבת תגובה