כל מה שרציתם לחיות המחמד שלכם מא ועד ת.

חנויות רבות לחיות מחמד מתרכזות בנישה מסוימת כגון מזון לכלבים ומוצרי טיפוח והדברה, אולם אינן נותנות מענה לנישות אחרות.

חנות לחיות מחמד בעלת מחלקת כלבים עשירה ומגוונת מספקת לכלב שלכם פשוט הכל. החל מאימוץ גורי כלבים, הנחיות וטיפים בתהליך האימוץ , החינוך והאילוף, מזון רטוב ומזון יבש המותאמים לגיל הכלב, לגודלו ולגזעו, מספקים עבורו את כל המרכבים התזונתיים להם הוא זקוק על מנת לשמור על בריאות והתפתחות תקינה, פרווה בוהקת, מרץ וחיוניות. מלבד מזון לכלבים החנויותת מציעות ללקוחותיה מוצרים נלווים כגון מזרנים, מלונות, עצמות לכרסום, צעצועים קולרים ורצועות ואפילו ביגוד.

מתוך שפע המוצרים העומדים לרשותכם, חשוב להתאים את המוצר לכלב שלכם ולא להיפך. כך למשל, על האוכל להיות מותאם לגיל הכלב ולגזעו, כנ"ל בנוגע לעצמות למשחק או שעשועים אחרים. צוות החנות ישמח לייעץ ולכוון אתכם לעבר המוצר המתאים והנכון.

ומה בנוגע לתספורות?

החנות מציעה גם שירות מספרה לכלבים. התספורת מתבצעת במתחם עצמו. חשוב לציין כי על מנת לספר כלב יש להכיר היטב את הגזעים השונים, הטמפרמנטים השונים, סוג הפרוות ועוד. תספורת היא לא רק עניין אסתטי אלא גם מספקת את האפקט הבריאותי וההיגייני של הכלב שלכם.

אזורים מסוימים בגופו של הכלב נוטים להתלכלך יותר ולצבור לכלוך. מובן שסוג הכלב והפרווה שלו נלקחים בחשבון. לכן, יש כלבים שיש צורך לגזור להם את השיער באוזניים, כלבים בעלי שיער ארוך זקוקים להברשה ולפתיחת קשרים, ויש כלבים שחשוב גם לגזוז להם את הציפורניים.

הרעיון הוא לשמור על קו נקי ובריא לכלב שלכם, קו ששומר גם על מראה מטופח ואסתטי. מי מאיתנו לא מעדיף לשחק וללטף בעל חי נקי, בעל פרווה נעימה למגע?

ומה בנוגע לגזעים בעלי מזג תוקפני או לא צפוי?

ישנן לא מעט מספרות לכלבים המפנות את בעלי הכלבים מסוג רוטוויילר, אמסטף, פיטבול וכדומה למתחרים. הם פשוט לא יודעים ולא מעוניינים להתמודד עם כלבים מסוג זה. שירותי מספרה לכלבים שאנו מספקים ללקוחותינו ניתנות באהבה ובמקצועיות לכל זני הכלבים. הסוד הוא שילוב של ניסיון וגישה. על מנת לספר כלב מבלי לגרום לו לחוויה טראומטית, יש לדעת ליצור איתו את הקשר הנכון והמרגיע, כך שחווית התספורת תהיה מנהנה ומפנקת. למותר לציין כי יצירת קשר עם זנים מסוג מסוים היא פונקציה של ניסיון עשיר בתחום, הכרות מעמיקה וידע רב בתחום הכלבים ואהבת המקצוע. זו המומחיות שלנו.

בנוסף למספרת כלבים ניתן למצוא גם מספרה לחתולים אשר תעניק לחתולים אשר נדרש לספר אותם אחת לתקופה טיפול מסור ומפנק.

כתיבת תגובה