כל עסק צריך רואה חשבון


האם אתם מנהלים את העסק שלכם כמו שצריך או שאתם נקברים בהרים של קבלות, חשבוניות ותעודות משלוח? נמאס לכם לטפל בכל הניירת הזו? תנו למומחים להתעסק עם זה ותתפנו לדברים שחשובים לכם באמת.כל אחד ואחת מאיתנו רוצים לעשות חיל בעסקים, ובעזרת שילוב של כישורי מנהיגות וניהול, ניסיון, יחסי אנוש טובים, רעיון טוב וטיפת מזל, החלום הגדול של פתיחת חברה משגשגת עשוי להפוך לפתע למציאות.

ומה לגבי הנושאים הכספיים? אדם שרוצה להקים עסק חייב להכיר בחשיבותו של רואה החשבון לקיום העסק; יותר מחישוב השכר וגובה המסים שיש להפריש לרשויות השונות, או עריכת דוחות כספיים, רואה חשבון יכול לתרום מהידע שלו ולשמש כיועץ מס ולעזור לשפר את ההתנהלות הכספית של העסק, לסייע להבין מה הן הבעיות של העסק וכיצד עדיף לחזק אותן, וגם לתרום מנסיונו בהליכי הקמת עסק חדש מפרספקטיבה חשבונאית.

מעוניינים לדעת מדוע אתם צריכים רואה חשבון? מחפשים מידע בנושא עוסק מורשה?

רבים הם בעלי העסקים אשר מאבדים את הכיוון תחת עומס הניירת החשבונאית, מה שעשוי אף להתעלות על הניהול היומיומי של העסק, בגלל השקעת זמן רב מדי על תיוק במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, דבר אשר עלול להוביל למגוון בעיות, החל בהפסדים וכלה בהסתבכויות עם מס הכנסה ומע'מ.

רו'ח מיומן מקל על החברה את מטלת ניהול ענייני החשבונאות, מתוך הענקת שירות לא תלוי. תכלית נוספת של השירות היא לספק עצות מקצועיות בנושאי מיסים, תכנון עסקי וניהול ההוצאות לנוכח ההכנסות למיקסום פוטנציאל הרווחים של העסק וצמצום למינימום של ההוצאה השוטפת.

מחפשים יועץ מס? מחפשים מידע בנושא הקמת עסק? היכנסו לאתר פתיחת עסק, שבו ניתן להתוודע לכל האינפורמציה והשירותים המקצועיים בתחום. עד למאמר הבא!

כתיבת תגובה