כרטיסי ביקור באיכות גבוהה

התמונה האהובה עליכם – עכשיו בענק בסלון! הדפסת רול אפ, תמונות, גלויות, מעטפות, פליירים ועוד מוצרים הם למעשה שירותי דפוס דיגיטלי. למידע נוסף על השירותים השונים – קראו את המאמר שפה.

שירותים אלה מתחלקים למס' עבודות, חלק לשימוש פרטי וחלק לשימושים משרדיים. בין אם צריך להכין כרטיסי ביקור עבור הלקוחות, ובין אם אתם מעוניינים להדפיס תמונה כדי לתלות בדירה – תצטרכו שירותי דפוס איכותיים.

ביג-גרף – הדפסה על קנבס

למשרד – אין עסק שלא חייב מספר מוצרים חשובים, דוגמת החשבוניות והקבלות. בלי הדברים האלה העסק לא יכול להתנהל.

בנוסף לעניין הפיננסי, לצורך עבודת הפרסום צריך להדפיס כרטיסי ביקור בשביל שיווק ופרסום העסק ושמירת הקשר עם הלקוחות. אם החלטתם ללכת על כל הקופה ואף התחלתם קמפיין פרסום – תזדקקו גם לשלטי חוצות משלכם שאפשר לתלות. בשביל אלה ועוד יהיה צורך בציוד הדפסה איכותי.

לבית – יש תמונה יפה במיוחד שתרצו לתלות בסלון? חולמים להפוך קיר בדירה או במשרד למעניין יותר? באמצעות ציוד חדשני אפשר להפוך איורים ותמונות לקנווס ואף לקיר שלם.

חוץ מתמונות על קנווס, ניתן להדפיס מגנטים, גלויות ואפילו בדים בעזרת התמונה שבחרתם או עיצוב שבחרתם. עם זאת, זכרו שלא כל מי שמבטיח לעשות זאת עבורכם יעשה עבודה באותה רמה.

חשוב מאוד לבדוק מול מי עובדים!

כשתבחרו מקום, יש לבחון שני עניינים חשובים – האיכות של החומרים, למשל הקנווס או הקאפה, ואת איכות ציוד ההדפסה. מדפסות ענק הן יקרות מאוד, אך הן יוצרות תוצאות מרהיבות. עם זאת, גם עם המדפסת הכי יקרה שיש, והצבעים הכי טובים שיש, אם מה שבו משתמשים להדפסה אינו טוב ואינו עמיד – התוצאה לבסוף לא תהיה טובה.

לפיכך, אל תתפשרו על הציוד או החומרים. חפשו את המומחים שיוכלו להכין בשבילכם הדפסות איכותיות לפי מה שתזדקקו לו. לדוגמאות ופרטים נוספים – http://www.big-graf.co.il/index2.php?id=35&lang=HEB, תודה על זמנכם.

כתיבת תגובה