כריכים בריאים – גם טעים, גם בריא

אין כמעט אדם שיתנגד לכריך מושקע ואיכותי. רבים מאיתנו אוכלים כריכים מדי יום וחלקנו גם אוכל כריך יותר מפעם ביום, שהרי בסופו של דבר, מדובר במאכל מאוד קל להכנה וכל עוד מכינים אותו כהלכה הוא גם מאוד טעים לאכילה. אך מעבר לפוטנציאל של כריכים להיות טעימים, הם גם יכולים להיות כריכים בריאים ומזינים. תלוי כמובן מאיזה סוג לחם הם עשויים ומה הם מכילים בתוכם. כריכים העשויים מלחם איכותי, אשר כוללים לצד הגבינות, הטונה, הפסטמה או כל דבר אחר שתבחרו לשים בהם, גם הרבה ירקות טריים, יהיו כריכים עשירים ובריאים וכל זאת מבלי לפגוע בטעם.

Sandwiches

שמים דגש על הבריאות גם בהכנה וגם בקנייה

כריכים בריאים ניתן להכין לבד בבית או לקנות בחוץ, בין אם במסעדה או בית קפה ובין אם בקיוסק שליד הבית. לא משנה היכן נשיג את הכריך, במידה ואנחנו רוצים להוציא ממנו ערך תזונתי מקסימאלי, מאוד חשוב לשים דגש על המרכיבים שבו. הדבר הראשון שחשוב לתת עליו את הדעת הוא לגבי סוג הלחם המרכיב את הכריך וכי אכן מדובר על לחם איכותי, המכיל ערכים תזונתיים מסוגים שונים. לחם מחיטה מלאה הוא בדרך כלל האופציה המועדפת לכריך בריא ועשיר.

חשיבות נוספת היא כאמור לגבי מה שהכריך מכיל. כריכים בריאים יכילו בדרך כלל הרבה ירקות והמילוי העיקרי שלהם יהיה גם הוא בעל ערך תזונתי כמו: טונה, אבוקדו, גבינה לבנה או פסטרמה איכותית. גם אם אתם לא תמיד מקפידים על העניין הבריאותי וחוטאים לעיתים בכריכים שהערך התזונתי שלהם הוא לא בשמיים, תמיד תוכלו לשדרג אותם עם תוספת קטנה. כך גם כריך עם גבינה צהובה ושמנה שעשוי מלחם מחיטה מלאה ומכיל גם חסה ועגבנייה, לא ישמע כמו חטא בריאותי גדול מידי כמו למשל, כריך מלחם לבן עם גבינה צהובה שמנה, חמאה וזה הכול.

מנצלים את כל הפוטנציאל של הכריכים

כאמור, גם כריכים פשוטים למדי יכולים להיות בעלי ערך תזונתי רב, טעימים מאוד, להיראות אסטטיים ויפים וגם להיות משביעים. חברות מתמחות רבות מקפידות כיום על העניין הבריאותי ומציעות לכם כריכים בריאים בשלל שילובים מעניינים. שיהיה בתיאבון!

קישורים:

  • לחמניות מתוקות
  • מגשי פירות
  • מגשי ירקות

כתיבת תגובה