לאונרדו סיטי טאואר

אנשים המתארחים בבית מלון לצורך עסקים או עבודה, יחפשו בראש וראשונה את תנאי העבודה האידיאלים ואת האווירה המתאימה לשם כך. הם הרי צריכים סביבת עבודה נוחה ונעימה בשביל לבצע את עסקיהם בצורה אופטימאלית (או לפחות קרובה לזה).
מהסיבה הזאת, ישנם בתי המלון שבעצם מהותם מכוונים לאותם אנשים אשר מחפשים מלון איכותי ויוקרתי, עם אווירה אקסקלוסיבית ושקטה. מקום בו ניתן גם לבצע את העבודה בתנאים הטובים ביותר וגם להתפנק ולנוח לקראת יום המחרת שגם הוא יהיה כנראה יום עבודה אליו צריך להתעורר עם האנרגיה הנכונה. מלון לאונרדו סיטי טאואר הוא בדיוק בית המלון אשר מתאים לצרכים הללו.

לאונרדו סיטי טאואר – על טרקלין העסקים של המלון

מלון לאונרדו סיטי טאואר מציע עבור האורחים שלו את טרקלין העסקים המפואר, טרקלין המיועד לביצוע העבודה הנמצא בלב המלון. הטרקלין מהווה מקום מפגש לאורחי המלון ולאנשי עסקים השוהים בו לצורך עבודתם. בטרקלין יכולים האורחים ליהנות מאווירה נינוחה ואקסקלוסיבית אשר בכוחה להפרות אותם ולגרום להם לבצע את עבודתם בצורה הכי טובה שרק ניתן. אורחי הטרקלין של מלון לאונרדו סיטי טאואר יכולים ליהנות משלל שירותים עסקיים שונים ומגוונים כמו: שירותי פקס, מכונת צילום, חיבור למחשב נייד וחיבור לרשת האינטרנט בחינם.  בטרקלין העסקים של המלון תוכלו למצוא פינות עבודה, פינות ישיבה נוחות וכן עיתונים יומיים ועסקיים, באמצעותם תוכלו להתעדכן במה שקורה מחוץ לבית המלון באותו היום (במידה ותרצו). בטרקלין העסקים של מלון לאונרדו סיטי טאואר מוגשות במהלך שעות היום ארוחות קלות, שתייה חמה וקרה וכיבוד קל.

לאונרדו סיטי טאואר – מהחדרים החכמים עד הטרקלין העסקי

מלון לאונרדו סיטי טאואר מציע עבור האורחים חופשה עסקית מושלמת ושלל אפשרויות לביצוע עבודת ועסקיהם בסביבת המלון, בין אם בחדרים החכמים של המלון המציעים שירותי משרד ובין אם בטרקלין העסקים של המלון. אז מי שמחפש בית מלון באזור המרכז בו הוא גם יוכל לעבוד וגם יוכל להתפנק וליהנות מלון לאונרדו סיטי טאואר הוא בדיוק המקום בשבילו. אז אין מה לחשוב פעמיים חופשה עסקית במרכז זאת רק חופשה במלון לאונרדו סיטי טאואר.