לא כל שיפוצניק יכול לבצע עבורכם איטום גגות

לא כל שיפוצניק יכול לבצע עבורכם איטום גגות

ישנם הרבה סוגים של גגות בעולם כולו, שנבדלים זה מזה בצורה של גג הרעפים ואופן הבנייה של הגגות השונים. גג רעפים אטום, יכול להוות בידוד מעולה על המבנה הפנימי של הבית, כמו , אובדן חום בחורף או התחממות יתר בקיץ. חיסכון באנרגיה הוא יעל יותר, כאשר מבצעים איטום בגג הבית. כאשר מחליטים על איטום גגות הדבר הראשון שיש לבצע הוא לבדוק, איזה חומר קודם קיים בגג. ישנם חומרי איטום ושיטות שונות שיחזיקו מעמד עד לעשר שנים, אך ישנן חברות איטום מקצועיות, אשר יבצעו איטום גגות בצורה המקצועית ביותר ואיטום כזה, יכול להחזיק מעמד אפילו יותר מעשר שנים. בחירת חברת האיטום, היא משמעותית ביותר, שכן, לא כל שיפוצניק שיש לו מעט ידע, הוא מומחה באיטום ועל כך, יש לתת את מלוא תשומת הלב.

איטום גגות באמצעות זיפות

היום, פחות משתמשים בשיטת איטום גגות באמצעות זיפות, היות וישנם חומרים חדשים בשוק, אשר מחליפים את הזיפות כמו למשל יריעות ביטומניות, הדומות בחומר האיטום שלהן לזפת שנחשב אף הוא חומר ביטומני. מי שעדיין מעוניין באיטום באמצעות זיפות, יש להכין את הגג ולבצע בו ניקיון כמו הורדת האבק והחול ומריחה של שכבת יסוד שבמהלכה, יש לבצע תיקונים בגג, כמו סדקים קטנים שיש לאטום בחומרי בנייה חזקים. השלב האחרון, יהיה האיטום באמצעות הזפת על פי הטכניקה שתתאים לסוג הגג.

איטום גגות באמצעות התזה

שיטת איטום גגות, באמצעות התזה מתאימה למי שיש לו בגג חומרי איטום קודמים שאינם זפת או יריעות ביטומניות.. ישנן עוד סיבות לשימוש באיטום באמצעות התזה, כמו למשל, כאשר ישנם צינורות של דודי שמש המסתעפים על הגג. מבחינת האיטום. ניתן להשתמש בשיטה זו, כאשר אוטמים מרתפים או מקלטים. שיטת האיטום המקובלת ביותר היום שהיא מן המתקדמות ביותר ומתאימה גם לרצפות וקירות, הינה שיטת איטום עם יריעות ביטומניות אשר אוטמות היטב, שטחים רחבים.

פנייה אל מומחים באיטום גגות

לפני שתחליטו כי אתם מעוניינים לאטום את הגג של הבית או בניין המגורים בו אתם גרים, חשוב לפנות לחברה אמינה, בתחום האיטום, כמו חברת ארגמן איטום שהיא בעלת ניסיון בתחום זה למעלה מ- 10 שנים. כדאי לשלם מעט יותר אך חשוב כי תהיו סמוכים ורגועים, כי האיטום יחזיק מעמד הרבה שנים, תהיה לכם אחריות של 10 שנים ומה שהכי חשוב, שלא ייגרם לכם נזק למבנה.

כתיבת תגובה