לא מחליפים עלות באיכות-חלפים לרכב

תחום חלקי החילוף בארץ הוא תחום רגיש במיוחד, בעיקר במצב בו גם לחלפים ישנם תחליפים. גם במידה ונרכשים מוצרים במוסכים מורשים חייבים להיות תמיד עם האצבע על הדופק הן מבחינת המחירים והן מבחינת האיכות המשפיע ישירות על תקינות כלי הרכב שלכם.

מקוריות חלפים זו לא רק סיסמא

כאשר נדרשים חלקי חילוף לרכב א מדובר רק בסיסמא, גם במידה והמוסכניק נשבע לכם בשאסי שלו שמדובר בחלפים מקוריים על תוותרו עד שתראו את התעודה של החלפים המעידות על אישור ואסמכתה על ארץ הייצור שלהם, החברה מייצרת, הייבוא התקין והמאושר ומקוריות כלל החלקים המקריבים את אותו חלק חילוף. יבואני חלקי חילוף לרכב קיימים במספרים גדולים בארץ, האחריות שלכם היא לבדוק את כל האסמכתאות לגבי חלקי חילוף, מחירון חלקי חילוף לרכב של אותו איש מקצוע אל מול אנשי מקצוע אחרים ואישורים בסיסיים של אותו מוסך בנוגע לאישור תקינות ומקוריות חלקי החילוף והיכולת לבצע התקנה מקצועית ועריכת מחירון חלקי חילוף לרכב באופן מוסרי ואמין.

תעודת יבוא- שווה בדיקה

פעמים רבות תוכלו לראות באתרי אינטרנט ופרסומות אישורים על יבואנים מורשים ובלעדיים, כתיבת פרט זה באם הוא אינו מדויק הינו עבירה על החוק, לא רבים יסתכנו במעשה כזה אך קיימים גם קיימים יחידי סגולה כגון אלה אשר יעשו הכל כדי להוציא כספים באופן לא כשר מלקוחות. הסיבה העיקרית להימנעות הוצאת תעודת יבוא ובלעדיות על ייבוא במוסכים ואנשי מקצוע מהתחום הוא היוקר והקושי שבהשגת בלעדיות כזו, על כן מתרבים מוסכים הטוענים כי ברשותם בלעדיות ואישור יבוא בזמן שפרט זה רחוק מאוד מהמציאות. שימו לב שהיבואן שמספק לכם את אותם החלפים נותן לכם מחירון חלקי חילוף לרכב של חלקים מקוריים ולא קולאז' של כמה חברות שונות.

מוסך מורשה או לא מורשה- מה עדיף?

רבים הם הנהגים ובעלי הרכבים אשר נוטים לבקר במוסכים לא מורשים, כאלה ניתן למצוא במאמץ קל בגבולותיה של המדינה ומחוצה לה. מלבד הסיכון שביציאה משטחי גבולות המדינה אל מעבר לקו הירוק והסיכונים הצפויים לכם, אתם מסתכנים ברכישת חלקי חילוף לא מקוריים, לא מתאימים לסוג הרכב שלכם, וכפועל יוצא מזה, מסתכנים בסיכוי ליצירת נזק לרכב, יבואני חלקי חילוף לרכב במוסכים אשר אינם מורשים לא יספקו לכם תעודת אחריות, מקור הבאת החלפים לא תמיד ידוע ואינו לויאלי, מחירון חלקי חילוף לרכב במוסך שאינו מורשה עשויים לעלות לכם בזול באופן יחסי אך לעלות לכם ביוקר בעת הצורך לתקן את הרכב בעת רכישת מוצר לא תקני או אינו מותאם לסוג כלי הרכב הספציפי שלכם והדגם שלו.

מחירון חלקי חילוף ועבודה מול יבואני חלקי חילוף לרכב, נזקקת לערנות וידע רב, חשוב לבדוק בשבע עיניים את המוסך ואיש המקצוע איתו אתם עובדים כדי שהרכב יהיה כמה שיותר על הכביש וכמה שפחות במוסך.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כתיבת תגובה