לדעת עוד על סירוס כלבים


אספתם כלב מהרחוב? מאמצים כלב חדש והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו? ההכרעה לאמץ כלב היא לא כה פשוטה ולא מומלץ לבסס אותה רק משום חיבה לבעלי חיים. מחפשים פרטים בנושא וטרינרים? איזה מידע יש על וטרינר תל אביב? פה יש כמה עצות מועילות בנושא כלבים:

ראשית, וודאו שהנכם אכן מוכנים למהלך הזה, הן מבחינת השינויים שהדבר יביא לחייכם ובלו"ז שלכם, והן מבחינת הוצאות. כל כלב דורש מספר טיולים ביום, מזון ושתיה, ומתן של אהבה.

יתר על כן, כלבים כרוכים בהוצאות גדולות וקטנות, סדירות או ארעיות, על וטרינר, תכשירים, אוכל, תספורת וטיפול רפואי במקרים של תאונה. אם אתם לא חושבים שאתם מוכנים להתמודד עם זה, מומלץ מאוד שתחסכו מבעל החיים את הצער המיותר ותוותרו על האימוץ לשנים הקרובות.

תמיד בחרו בכלב מכלביה או עמותה על כלבים ממוכר – כלב ממוכר פרטי תמיד מקבל בית, בעוד כלביות גדושות בעשרות אלפים של כלבים נטושים מהממים. יש כלביות אשר ממיתות כלבים אשר נמצאים במקום אחרי שהות ארוכה, ואפילו אלו שלא מוכנות לבחור בשיטה זו כמעט ולא יכולות לתת לרוב הכלבים טיפול מקיף בגלל הצפיפות. כך תוכלו להביא הביתה כלב מושלם מתוך מבחר אדיר וכן, כלב מכלביה יעמיס עליכם אהבת אינסוף ולעד יהיה אסיר תודה מפני שהענקתם לו חיים.

כלב גזעי או כלב מעורב? למרות שכלבים גזעיים מעניקים לנו מעמד ויוקרה, כלבים מעורבים נחשבים חכמים יותר, נוטים להיות בעלי חיים יותר ארוכים ולוקים פחות בעניינים בריאותיים.

הכלב בבית? לא להזניח את המשימה לחנכו. כלב שקיבל חינוך נכון הוא כלב בריא, וכאשר מצבו המנטלי מאוזן, גם לבעליו נוח ונעים יותר לחלוק את סביבת המחייה.

רוצים לדעת עוד על סירוס כלבים? בואו לאתר www.liberation.org.il/, בו תמצאו מידע על כלבים וסוגיהם, דרכי הטיפול המומלצות, המון עצות, והמלצות על המון וטרינרים, מאמני כלבים, אוכל וצעצועים.

כתיבת תגובה