להרגיש שוויץ בצפון באמירים

להרגיש שוויץ בצפון באמירים

למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים שהמקום הזה נראה ממש כמו שוויץ? לכך שההרים גבוהים, לכך שהשפה שבה מדברים היא שוודית, או לכך שהמקום יפה ירוק ופסטוראלי. אז התשובה האחרונה היא הנכונה. באשר אנשים משתמשים בביטוי המקום הזה נראה כמו בשוויץ הם מתכוונים שהנוף הנשקף הינו מרהיב ביופיו כמו נופיה המדהימים של שוויץ.

מושב אמירים הינו מושב יפיפה שמשמש ככפר נופש. רבים מהמבקרים במושב מגיעים לצימר באמירים או לבקתה זוגית באמירים ומעידים כי הם מרגישים כמו בשוויץ. הנופים הירוקים הנשקפים מנקודות התצפית של היישוב, מראה ימת הכנרת הכחולה, הציפורים המצייצות, השלווה והרוגע- כל אלה משווים למושב מראה פסטוראלי כמו בשוויץ.

צימרים בצפון באמירים

מלבד היותו מושב יפיפה המושב משמש ככפר נופש אליו מגיעים אנשים מכל רחבי הארץ על מנת לנפוש ולהירגע. צימרים באמירים ידועים בכך שהם צימרים איכותיים ביותר ומפנקים והם נמצאים ברשימת הצימרים המומלצים בצפון. הצימרים באמירים מתאימים למי שמחפש צימרים יוקרתי בצפון או צימר רומנטי בצפון. הצימרים כוללים מגוון רחב של פינוקים: סלסלת פירות העונה, יין מפנק, שוקולדים, חדר אמבטיה גדול ומעוצב, ג'קוזי, בריכה פרטית, מגבות וחלוקים רכים, מרפסת עץ המשקיפה אל הנוף, טלוויזיה, מטבח מאובזר וכל מה שצריך כדי להפוך חופשה בצפון לחלומית.

פעילויות באמירים

לחובבי הטבע שבניכם, ניתן לצאת למספר מסלולי הליכה הנמצאים מספר מועט של דקות הליכה ממקומו של הצימר אור בראשית באמירים. ישנם שלושה מסלולי הליכה שונים מהם תוכלו לבחור. לאוהבי האמנות והפיסול- במרכזו של המושב ישנו גן פסלים יפיפה ומיוחד ובו 20 פסלים המגיעים ממוזיאון ירושלים הישר למושב אמירים ומוצגים בתאורה גם בשעות הלילה. כמו כן, במושב אמירים ישנם אמנים רבים המציגים את יצירותיהם לראווה ומכירה. תוכלו למצוא עבודות קרמיקה, עבודות יד תפורות ורקומות, מתנות, תכשיטים, בגדים, גילופי עץ, ציורי נוף ועוד שלל פרטי אומנות ויצירה.

לאוהבי האוכל ועולם הקולינריה, במושב ישנן מסעדות רבות המספקות מטעמים ייחודיים בסגנונות שונים. יש לציין כי המושב נבנה על טהרת הצמחונות ועל כן גם המסעדות כולן אינן מגישות בשר ודוגלות במטעמים צמחוניים.

אור בראשיתצימרים בצפון באמירים

חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..

shalom

שלום אהרונוב אור בראשית - צימרים בצפון באמירים 054-5747691 http://www.zimmernorth.co.il/

כתיבת תגובה