לייזר בחלק האחורי של הגוף

הסרת שיער בלייזר חלק אחורי / גב

הבעיה הכי הגדולה עם הסרת שיער בלייזר בגב לגברים היא התהליך עצמו. גילוח מציג את הבעיה הברורה להישג יד, זה כמעט בלתי אפשרי לגלח את הגב שלך, וזה יכול להיות אפילו יותר מתסכל ומביך למצוא מישהו שיעשה את העבודה בשבילך. שיער בגב שעווה וקרמים מקריחים מציעים גם סטים של בעיות משלהם. כמו גילוח, מסירי שיער להסרת שיער יכול להיות קשה יחול על הגב שלך, ושעווה יכולה להיות מאוד כואבת, במיוחד לגברים עם שיער מוגזם. למרבה הצער, יותר שיער מתורגם ליותר כאב. בשנים האחרונות, את הפתרון הפשוט ביותר להסרת שיער מהגב והכתפיים הפך טיפולי לייזר מתקדמים.

היתרונות של הסרת שיער בלייזר חלק אחורי / גב

הלייזרים לשיער של היום מייצגים שיטת הפחתת שיער יעילה שניתן להשתמש כמעט על כל חלק בגוף. אזורים נפוצים כוללים את השפות, סנטר, לחיים, צוואר, כתפיים, בתי השחי, קווי ביקיני, ירכיים, ידיים, ואפילו רגליים. בקרב גברים, אזורים פופולאריים כוללים העורף, וכמובן, הסרת שיער בלייזר חלק אחורי / גב. היתרון של טיפולי לייזר להסרת שיער לעומת שעווה או חזרה על depilatories הוא שלייזרים מייצגים הפחתת שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר היא חזרה גם פחות כואבת משעווה ויעילה יותר מגילוח או depilatories.

מהי העלות של הסרת שיער בליזר בחזרה?

תמחור הסרת שיער בלייזר חלק אחורי / גב בדרך כלל פועל קצת גבוה יותר מאשר חלקים אחרים של הגוף. השווה מחירים של הסרת שיער בחזרה לאזורים אחרים ותראו הבדל מורגש. לטיפולים בגב אתה צריך לצפות לשלם יותר בעשרות עד מאות שקלים  לטיפול, ואילו אזורי טיפול קטנים יותר כמו טיפולי פנים עלולים לעלות רק עשרות בודדות לטיפול. גורמים שונים יכולים להשפיע על היעילות ואת העלות של הסרת שיער חלק אחורי / גב. דברים כמו שילובי צבעי עור ושיער יכולים לשחק תפקיד מרכזי; לייזרים וגווני עור כהים בפרט יש היסטוריה של בעיות. חדש יותר טכנולוגיה שהופך אותו ניתן להסיר זקיקים אלה, עם זאת, זה עשוי לדרוש יותר טיפולים מממוצעים. כשזה מגיע לגבות מחירים להסרת שיער, מטופלים גם צריכים לשקול שטח וצפיפות שיער, הן של גורמים אלה יכולים להעלות את העלות של טיפול שיער חלק אחורי / גב, בהתאם לאופן שמחירי מרפאת הפגישות שלהם.

כמה טיפולי הסרת שיער חלק אחורי / גב נדרשים?

המספרים של טיפולים הנדרשים להסרת שיער בגוף תלוי לחלוטין במטופל. מאחר שקיימים מחזורי צמיחת שיער שונים, זה אומר שהזקיקים צומחים במרווחי זמן שונים. מאז, שיער צומח ב3 מחזורים; מטופלים צריכים בדרך כלל, לפחות, 3 טיפולי לייזר כדי לראות תוצאות קבועות. מספר הטיפולים הנדרשים תלוי גם בצפיפות השיער והאזור בגוף. למשל, הסרת שיער ערווה יכולה לקחת רק 3 טיפולים כדי להשלים, ואילו הסרת שיער בגב מלאה יכולה לקחת עד 8 טיפולים על מנת להשיג תוצאות קבועות. במהלך ייעוץ חינם עם מרפאת לייזר, תוכל לקבל מושג משוער של מספר הטיפולים שיידרשו ורעיון מדויק של העלות של הסרת שיער בגב.

האם טיפול לייזר בגב כואב?

תהליך יעיל, אינו נטול כאב לכולם. נדרש יותר זמן מאשר באזורים קטנים יותר וקרם אלחוש מקומי מומלץ לאזור זה. בהשוואה לשעווה, לעומת זאת, טיפולי לייזר נחשבים הרבה פחות מכאיב.ים הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי מיקוד המלנין (פיגמנט הכהה המעניק לשיער את צבעיו), וכפי שהמלנין סופג את האור של הלייזר, חום שנוצר הורס את הזקיקים שבמחזור הצמיחה. מזה מסתכם הוא תחושה דומה לגומייה המוצלפת על העור. התהליך יכול להיות לא נוח ללא קרם אלחוש ו / או מכשיר קירור, אבל הרבה יותר נסבל מהזקיק שנתלש מהשורש.

כתיבת תגובה