לימודי אנגלית מדוברת

 

מה היא אנגלית מדוברת?

כמה מאתנו למדו אנגלית ברמה גבוהה בבית הספר ואף הצליחו מאד במבחנים, אולם בניסיון לפתח שיחה יומיומית עם מכר או אורח מחו"ל, קולגה או פרטנר פוטנציאלי לעסקים – גילו כי אינם מסוגלים לחבר משפט נכון אחד? אין ספק כי ישנו פער עצום בין נושאי הלימודים הרבים והמגוונים במהלך לימוד אנגלית בכל מסגרת שהיא ובין היכולת הפשוטה, הבסיסית והמתבקשת כל כך – לנהל שיחת חולין או שיחת עסקים.

חשיבותה של האנגלית המדוברת

לימודי אנגלית בשיטת ברליץ מאפשרים לכל אדם לרכוש מגוון רחב של מיומנויות בשפה האנגלית תוך שילוב מקסימלי של הלימודים בחיי היומיום ובלו"ז שנוח לו. ב- Berlitz רואים את החשיבות של ניהול שיחה קולחת, רהוטה, מרשימה ואינטלקטואלית בשפה האנגלית ובמקביל מבינים כי על מנת ללמוד אנגלית נדרשת השקעה של זמן ואנרגיה, כסף וריכוז. הודות לתובנות אלו, Berlitz ייסדה את השיטה המשולבת המאפשרת לכל אדם ללמוד באפיקים המשרתים אותו יותר מכל.

יתרונות הלימודים ב- Berlitz

החזון של Berlitz כולל למידה נוחה, פשוטה, מותאמת אישית כמו כפפה ובנויה בדיוק עבור הצרכים של הלומד. על פי חזון זה, יכולים הלומדים ב- Berlitz ליהנות מתכנית לימודים אישית המותאמת לצרכים הייחודיים להם וליכולות המאפיינות אותם, מבלי לוותר על המחויבויות האחרות בחייהם אלא תוך שילוב מקסימלי ופורה של אלו באלו. שיטת הלימוד המשולבת של Berlitz למעשה מצעידה את הלימודים לרמה גבוהה יותר, תוך שהיא סוללת את הדרך הטובה ביותר עבור כל אחד מהלומדים במעקב אישי ובהקשבה לצרכיו.

טיול, רילוקיישן, פגישות עסקיות מהותיות, התמקצעות בתחום מסוים, טיול בחו"ל, ראיונות עבודה ועוד – כל אלו מחייבים אותנו ליצירת תקשורת שוטפת ורהוטה באנגלית. אין ספק כי ללא השליטה הגבוהה בשפה האנגלית ישנו סיכוי גבוה לאי הבנה או ליצירת קשיים בהתנהלות השוטפת – דבר המביא לתסכול ולפגיעה משמעותית באיכות החיים היומיומית. החיים המערביים למעשה ספוגים ומבוססים על השפה האנגלית ולכן מחייבים שליטה מקסימלית במונחיה השונים.

לדבר עם בטחון עצמי

הצלחה עסקית, יצירת תקשורת או ראיון עבודה מוצלח הם אינם תולדה של מקצועיות גרידא. שפת הגוף, טון הדיבור, המבט המורם – כל אלו הינם גורמים משמעותיים בהשגת המטרה הרצויה. מאחר ובטחון עצמי הינו תולדה של שליטה מלאה בתחום –  על מנת להצליח לדבר באופן רהוט ולהציג את הנושא בבטחון עצמי מלא חשוב לשלוט בשפה האנגלית ללא כחל וסרק.

באמצעות שיטת הלימוד הייחודית של ברליץ יכולים רבים מהאוכלוסייה העובדת, מבוגרים וצעירים, מנהלים ומנהלי מחלקות, אחראי קשרי חו"ל  ובעלי תפקידים משמעותיים ביותר בארגון – לרכוש את שפת האנגלית המדוברת באופן שוטף ונטול כל קשיים. השיטה הייחודית של  מאפשרת לכל אחד, בכל רמה בה הוא נמצא, להצליח לנהל שיחה עסקית קולחת, אינטליגנטית, רהוטה ומהנה – בה שני הצדדים יוכלו לצאת נשכרים ומרוצים.

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה