לימודי ייעוץ זוגי במכון פתרונות

לימודי ייעוץ זוגי

כחלק מההתמחות של מכון פתרונות, מכון המנוהל על ידי דוקטור כרמי אומרו ואשתו אליס אומרו, המכון מעביר את הידע הרב בנושא ייעוץ זוגי באמצעות לימודי ייעוץ זוגי באווירה אחרת עם ערך מוסף.

שירי לופוביץ, המייסדת של "רוצים השניים" – המרכז להעצמת התשוקה בזוגיות ויועצת זוגית, ראיינה את דוקטור כרמי אומרו על ייחודיותו של הקורס:

שירי "רציתי שתספר לנו קצת על לימודי ייעוץ זוגי, אתם מעבירים את קורס יועצים זוגיים ואני בטוחה שיהיו עוד הרבה מאוד אנשים שיעניין אותם לשמוע".

דוקטור כרמי – "המטרה של מכון פתרונות היא לעזור לכמה שיותר זוגות ובכדי לעזור לכמה שיותר זוגות אנחנו צריכים גם להכשיר אנשים שילמדו להיות יועצים זוגיים. רצוי שאותו יועץ זוגי, ידע להשליך את שלמד על החיים שלו. זה לא אומר שהוא חייב להיות סופרמן, כלומר מותר לו לריב ולהתעצבן בחיים.

החוכמה היא להבין את התהליכים שיוצרים את המצב, אצלו ובחוץ ולהיות בעל רצון לעזור לזוגות אחרים. הרבה פעמים כאשר אנחנו עוזרים לאנשים אחרים, הסביבה בעצמה נותנת לנו פידבק בנושא ואנחנו מגלים שיש לנו את היכולת לעזור. אותו אדם שמרגיש שהוא יכול לעזור לבני זוג, בהחלט יכול ללמוד כיצד לעשות את זה כאן במכון פתרונות, איך להביא בני זוג שנמצאים במצב של קונפליקט ועימות למצב של חיבור, תקשורת וצמיחה.

הייחודיות של הקורס היא בכך שהחומר לא מועבר בצורה טכנית של שינוי סגנון התנהגות או של חוזים שמבינים אותם בשכל, אלא באופן שיעזור לנו לקחת את התובנות האלה ולהביא אותן לאזור הרגשי. ברגע שיועץ מזהה שהאדם שיושב מולו לא בשל רגשית לשינוי, הוא לא יוכל להמשיך הלאה. הוא צריך להבין את האלמנט של הקושי, את הכאב או את הכעס ולהתמודד איתו, על מנת שיביא את האדם שמולו לשינוי אמיתי, לא שינוי שכלתני שיחזיק מעמד שבוע עד חודש אלא שינוי יציב, שאין בו את התסכול או את הכעס הזה שמונע ממנו להמשיך להצליח. הייחוד כאן של לימודי ייעוץ זוגי במכון פתרונות הוא: איך מחברים בין התובנה של הידע איך לעשות את זה, לבין החיבור הרגשי. את כל זה ועוד אנחנו מלמדים כאן במהלך לימודי ייעוץ זוגי".

במידה ותרצו לראות את הראיון המלא ולדעת יותר, הכנסו לאתר פתרונות ונוכל לתת לכם מידע מקיף בנושא.

שיהיה לכולנו בהצלחה וזוגיות נפלא,

דוקטור כרמי אומרו – מכון פתרונות

מכון פתרונות הוא מכון שעוזר לאנשים בעלי בעיות בזוגיות ומעניק ללקוחותיו פתרונות בתחומים רבים הדורשים תשומת לב יתרה כגון:

שירותי ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי, טיפול זוגי, אימון זוגי, ייעוץ זוגי דתי וייעוץ נישואין.

שירותי גישור

גישור לגירושין, גישור עסקי וגישור משפחתי.

שירותי אימון

יסודות אימון אישי, אימון אישי, אימון אישי וכלכלי, אימון אישי לזוגיות והנחיית NLP.

טיפול קוגניטיבי התנהגותי

OCD, דיכאונות וחרדות.

לימודים וקורסים

קורסי אימון, קורס גישור, לימודי ייעוץ אישי כאשר ישנה אופציה לעבור חלק מהקורסים והלימודים בערב.

כתיבת תגובה