לימודי רפואה משלימה – לטפל בצורה אחרת

אם אתם רוצים ללמוד תחום מעניין ומאתגר אשר יאפשר לכם לטפל באנשים ולסייע להם לחוש טוב יותר מבחינה פיזית ונפשית, תוכלו ללמוד במכללה הירוקה ובעלת הסגנון הכפרי שלנו. המכללה הכשירה משנת 1993 למעלה מ- 2500 בוגרים בכל תחומי הלימוד ומרביתם השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה. בקמפוס הירוק, מלמדים מרצים מצוינים ובעלי ניסיון. כמו כן, הלימודים מתבצעים בכיתות קטנות אשר מכילות עד כ- 20 איש לכיתה. האווירה המקצועית והתומכת יחד עם היחס האישי, מאפשרים לסטודנטים לרכוש את הידע וללמוד את השיטות בצורה הטובה ביותר. שיטות הטיפול המגוונות כוללות מגע, אבחון, תזונה, תהליכים רוחניים, רגשיים, גופניים ועוד. במידה ותרצו להירשם אל לימודי רפואה משלימה, תפתח לכם דלת אל עבר עולם קסום, מלא תוכן, עניין, למידה ואתגר.

לימודי רפואה משלימה – מה תרצה ללמוד ?

במכללה תוכלו לבחור בין מגוון מקצועות לימוד אשר שייכים לתחום רפואה משלימה. תוכלו להירשם אל לימודי עיסוי, לימודי תזונה, לימודי שיאצו, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי ארומתרפיה, לימודי ליצנות רפואית, לימודי פרחי באך, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי פרסנולוגיה, קורס קלפי אימון וטיפול, לימודי נטורופתיה, קורס יחסי מטפל מטופל, לימודי פסיכותרפיה התיחסותית ממוקדת גוף, מבוא לפסיכולוגיה ועוד. לכל אחד מתחומי הלימוד הללו יש את השיטות והטכניקות המיוחדות שלו. במידה ותבחרו ללמוד את לימודי התזונה למשל, תלמדו את עקרונותיה של הרפואה הסינית באבחון ותזונה, תחשפו אל שיטות וסגנונות תזונה, ביניהן יהיו שיטות שמרניות, מזרחיות, מודרניות ומסורתיות. לעומת זאת, לימודי העיסוי יקנו לכם ידע וטכניקות רבות אשר יאפשרו לכם לטפל בבעיות שלד, בעיות שרירים ובעיות פתולוגיות. נוסף על כך תקבלו כלים שונים אשר עוסקים בגוף ונפש. במהלך לימודי פרחי באך, תלמדו על תמציות שונות ותבינו כיצד ניתן להתאים כל אחת מהן למצבי מחלה, חוסר איזון או הפרעות רגשיות או גופניות. כל אחד מהתחומים אשר נלמדים במסגרתה של רפואה אלטרנטיבית יעשיר אתכם ויאפשר לכם להכיר בעצמכם כוחות ויכולות שלא הכרתם בעבר.

לאחר סיום הלימודים תוכלו להשתלב במגוון מקומות תעסוקה כמו למשל: מרפאות בתי חולים, בתי חולים, בתי טבע ואתרי ספא מובילים, מרפאות שונות בתחום הרפואה המשלימה ועוד. נוסף על כך, תוכלו להקים קליניקה פרטית ולהגשים את חלומם של מטפלים רבים.

להתחיל ללמוד במכללה

במידה ואתם מתלבטים בין מגוון תחומי הלימוד, תוכלו לקבל סיוע מידי יועץ מקצועי. היועצים שלנו יוכלו לפגוש אתכם ולספק לכם את כל המידע הדרוש לגבי לימודי רפואה משלימה. בצורה זו  תוכלו לקבל את הבחירה הנכונה ביותר. תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון או על ידי מילוי טופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה.

כתיבת תגובה