לימודי רפואה משלימה – לא תמיד צריך ללכת בתלם

אם תסתכלו מסביבכם, תגלו שאנשים רבים אינם מרוצים ממקום עבודתם – הם חשים שעמום, חוסר סיפוק, מרגישים שהם "תקועים" בתחום אשר אינו ממצה את היכולות שלהם, אינו מאתגר אותם ואינו משמח את ימיהם. אם אתם שייכים אל אותם אנשים סבלניים, אוהבי בני אדם, בעלי יכולת להביע אמפתיה, בעלי רגישות ויכולת הקשבה, תוכלו להיכנס אל מסלול אחר לגמרי, מסלול אשר יגרום לכם לרכוש ידע נרחב בתחומים אשר נוגעים לחיינו – לגופינו, נפשנו ומצבנו הרוחני. במילים אחרות, תוכלו להירשם אל לימודי רפואה משלימה ולהתחיל את דרכם כמטפלים.

הרפואה המשלימה מאמינה כי לא ניתן להפריד בין הגוף והנפש ולכן הטיפול באדם מתמקד בשני החלקים הללו, מכיוון שהם ניזונים זה מזה ותלויים זה בזה. במידה ותבחרו ללמוד את אחד התחומים, אתם תרכשו כלים ושיטות מגוונות, תלמדו כיצד ניתן לבצע אבחון, כיצד להתאים לאדם את התזונה הנכונה עבורו, תלמדו כיצד לעבוד עם מגע , תלמדו על תהליכים רוחניים, תהליכים רגשיים ונפשיים,תכירו מגוון אנשים, תטפלו בבעיות שונות ותעברו מסע מרתק אל תוך עצמכם. במהלך המסע אתם תתבגרו ותלמדו להכיר את עצמכם – את הכוחות והיכולות שלכם. תוכלו להיות בטוחים שהלימודים יהיו מרתקים, מאתגרים ולא תשתעממו לרגע.

לימודי רפואה משלימה – במכללה  הירוקה והכפרית

במידה ותרשמו אל הלימודים במכללה שלנו, תזכו ללמוד באווירה שונה, רחוקה מקצב החיים הלחוץ אשר מאפיין את חיינו כיום. הלימודים במכללה יתבצעו בכיתות קטנות, כך שכל סטודנט יקבל את תשומת הלב הדרושה לו, המרצים אשר ילמדו אתכם יהיו מקצועיים ואתם תוכלו לבחור בין מגוון מקצועות לימוד אשר שייכים לעולם של רפואה משלימה. בין מגוון מקצועות הלימוד אשר כלולים במסגרת רפואה אלטרנטיבית, תוכלו להירשם אל לימודי שיאצו, לימודי דמיון מודרך, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי תזונה, לימודי הילינג, לימודי נטורופתיה, לימודי פסיכותרפיה, לימודי עיסוי, לימודי פסיכולוגיה, קורס רפלקסולוגיה, לימודי פרחי באך, אימון לקשב, ליצנות רפואית, קורס צמחי מרפא, לימודי רפואה מערבית ועוד.

לרכוש מקצוע נהדר לחיים – נכון שגם אתם מעוניינים ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי תכני הלימוד הנלמדים במכללה שלנו: (לימודי הילינג, לימודי עיסוי, לימודי שיאצו, לימודי פרחי באך, לימודי דימיון מודרך, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי תזונה, לימודי ליצנות רפואית, קורס צמחי מרפא, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי המכללה, המרצים הנהדרים אשר מלמדים אצלנו, קבלת ייעוץ לגבי הלימודים, לימודי רפואה משלימה וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

כתיבת תגובה