לימודי שוק ההון – הכנסה נוספת לכל בית

כולם רוצים בית ואוטו, אבל העלויות של המשכנתא והמימון לרכב החדש הם כמעט בלתי אפשריים לרוב הבתים בישראל. גם תואר אקדמי ועבודה במקום טוב כבר לא מבטיחים לנו דבר, בטח שלא רמת חיים מספקת, בלי חובות ומינוסים.

כשרוצים להגדיל את ההכנסה החודשית, הרבה אנשי םמתלבטים אם אולי כדאי להם לצאת לחפש עבודה נוספת, בנוסף לשעות העבודה הקבועה. ההתלבטות קשה, כי עבוה נוספת מחייבת וויתור על שעות הפנאי. כמו כן, היא עלולה להביא למחסור בשינה וכתוצאה מכך גם למחלות.

יש דרך טובה יותר, אותה תוכלו לקבל במכללות פיננסיות מיוחדות. בעזרת לימודי שוק ההון , המכללות יתנו לכם כלים להיכנס בהצלחה אל תחום שוק ההון.

הביקוש ההולך וגובר ללימודים בתחום שוק ההון מביאים לגידול במספר המכללות הפיננסיות והתרחבות ההיצע הגיאוגרפי שלהן. אז כל אחד מכם יכול למצוא קורסים או סניף של מכללה פיננסית קרוב אליכם.

לפני שאתם מתחילים קורס שוק ההון כזה או אחר, כדאי להגיע לשיחה עם יועצי הלימודים במכללה הנבחרת שלכם. ואולי בכלל תגלו שכדאי לכם ללכת למכללה אחרת, כי זו לא מציעה לכם את המרצים הכי טובים או המידע המעמיק. בכל מקרה, היועצים יעזרו לכם לבחור את הקורסים שמתאימים לכם, לפי התחומים הספציפיים בהם אתם מתעניינים ולפי הרקע והניסיון שלכם.

אם כן, מכללה לשוק ההון תיתן לכם את הידע שאתם צריכים, וגם תנסה להכיר לכם מקרוב את עולם שוק ההון, ובפרט את הבורסה. יחד עם החומר העיוני, התיאורטי, תקבלו גם כלים מעשיים דרך תרגילים שיתנו לכם.

אבל שום דבר לא יוכל להכין אתכם רגשית ומנטלית להפסד כספי, בטח שלא הפסד של סכום גדול. הרבה אנשים שמסיימים את הלימודים ומתחילים להשקיע "על-אמת", עושים את זה עם סכומים גדולים מדי, ולבסוף מפסידים הכל. זו הסיבה שאתם צריכים להיכנס לזה בשלבים, להתחיל עם סכומים קטנים והשקעות שהן "בטוחות" יותר, ורק מאוחר יותר לשים סכומים גדולים, ואולי אפילו לקחת סיכון או שניים.

אחד הדברים הכי חשובים שצריך לזכור הוא ששוק ההון מצריך לא רק הבנה פיננסית; בהשקעות שאתם עושים כמובן שצריך לעשות ניתוח כלכלי של חברה ששוקלים לרכוש את המניות שלה, אבל צריך להשתמש גם קצת באינסטינקטים ותחושות בטן.

אם תעשו הכל לפי הספר, בשילוב עם ההיגיון הבריא שלכם והתחושות שלכם, סביר להניח כי ההכנסה החודשית שלכם תגדל, והתשלומים הגבוהים לא יחנקו אתכם כל כך.

כתיבת תגובה