לימוד אנגלית בצ'יק

אתם בטיול בחו'ל, איך תתקשרו עם הסביבה?
ככל הנראה, יותר משני מיליארד איש בכל העולם הם דוברי אנגלית ברמה ממוצעת ומעלה. רוצים ללמוד ולשפר את השליטה באנגלית בעזרת לימוד אנגלית?

אנו זקוקים לאנגלית כל הזמן למטרות תקשורת עם אנשים ברחבי הגלובוס, לגישה טובה יותר למקורות מידע ולהתנהלות בעולם העסקי. ואכן, כל העולם העסקי פועל כמעט תמיד באנגלית, וקיימת מגמה לפיה ככל שיש תפקיד יותר בכיר, כך קיים יותר שימוש באנגלית.

למה אנו צריכים ללמוד את השפה? היתרונות רבים, וביניהם:

– ידיעת השפה תורמת לשיפור מידת הצלחתנו במסגרת הבית ספרית, וביתר שאת באוניברסיטה, במסגרתה מסתמכים על טקסטים אקדמיים הכתובים בשפה זו.

– לשם שיפור אפשרויות התעסוקה בישראל וברחבי העולם, עם תפקידים הדורשים התנהלות באנגלית. השפה האנגלית משמשת לנו כלשון הבינלאומית הנפוצה והמקובלת ביותר ברחבי העולם, בכנסים ופגישות עם אורחים מחו'ל, מיילים ושיחות עם חברות מארצות אחרות וכאשר אנו זוכים להשמה בסניפים במדינות אחרות. לעתים קרובות, מי שאינו דובר את השפה נוטה להשאר מאחור.

– התמקצעות בשפה נוספת לשפת האם מהווה תרגול למוח צעיר ובוגר כאחד ותרומה בלתי מבוטלת לשיפור התפקוד הקוגניטיבי.

– העשרת עולמנו התרבותי בעזרת סרטים, סיפורת, שירה, מגזינים ומאמרים אשר מתפרסמים באנגלית. זה כך במיוחד ברשת האינטרנט שבה הרוב הגדול של עמודי האתרים מתנהלים לחלוטין בשפה האנגלית.

אלו הם רק מעט מהיתרונות בלימוד אנגלית, וניתן להוסיף להם את האפשרות לטייל בחו'ל בביטחון ואת הסיבה הפשוטה של מיצוי הפוטנציאל העצמי.

אז במידה ואתם רוצים להירשם לתכנית ללימוד אנגלית, תוכלו להירשם למגוון תכניות שישמחו לעזור לכם להעמיק את בקיאותכם בשפה. אם אתם מחפשים קורס אנגלית מדוברת החליטו מה מתאים לכם ותתחילו לתרגל. עוד תתפלאו כמה מהר תשתפרו!

גלישה מהנה!

כתיבת תגובה