ליצנים לימי הולדת עושים הפעלות שונות

כאשר אתם מארגנים יום הולדת או מסיבה אתם מוכרחים להביא הפעלות מיוחדת שהם יתאימו לאורחים ולילד יום ההולדת כיוון שידוע שהילדים משתעממים מהר ולכן קצת קשה להעסיקם הרבה זמן ברור בשביל שיהיה לנו יום הולדת מוצלח ולא לשעמם את הילדים עלינו לקחת ליצנים לימי הולדת בצפון.

כמובן שחשוב שניקח ליצנים אשר אכן הם יידעו כיצד להפעיל נכון את הילדים על מנת שלא יהיה להם משעמם במסיבה אפשר לשים לב כי יש בעיקר  מגוון גדול של ליצנים בצפון אשר יש להם אין סוף של רעיונות לביצוע של פעילויות שונות ורעיונות משעשעים ביותר נניח: פרצופים מצחיקים, בלונים ייחודיים, מכונה ליצירת בועות סבון, פרסים, הפתעות, דוכנים של מזון,  מוזיקה מצחיקה, סדנאות שונות שהם עושים ביום ההולדת מתנפחים וכדומה.

לפעמים ליצנים בחיפה בוחרים נושא מסוים שהוא יהיה נושא יום ההולדת למשל: קאובויים, דמויות מהסרטים מצוירים, אינדיאנים, דמויות שונות מן סיפורי האגדות ברור שניתן לראות כי ליצנים יביאו עימם מערכת סאונד איכותית בשביל שכל האורחים במסיבה יוכלו לשמוע אותם כמו שצריך.תהיה כמובן קבלת פנים מצחיקה ביותר אשר אותה עושה הליצן בתחילת יום הולדת עם קבלת פנים נעימה ומצחיקה אשר אותה עושים ליצנים בצפון זאת התחלה מעולה לתחילת יום הולדת נפלא.

כאשר בוחרים ליצנים לימי הולדת בצפון חשוב לבדוק:

ניסיון – צריך לבדוק מהו הניסיון שיש לליצנים כיוון כמו שאומרים אין חכם כבעל ניסיון.

אילו חפצים מביאים עימם הליצנים – יש לבדוק אילו דברים ליצנים בחיפה יביאו עימם ואילו דברים ההורים צריכים להביא ליום ההולדת.שעות – תבדקו באיזה שעה הליצן מגיע ומתי הוא הולך.חוות דעת – תשאלו מכרים וגם חברים האם הם מכירים את הליצן שאתם רוצים לקחת או האם הם שמעו או מכירים טובים.

מחיר – תם צריכים לבדוק איזה מחיר אשר אותו דורש הליצן והאם המחיר כולל מע"מ.

כתיבת חוזה – יש לבדוק כי אכן הכל מפורט וכתוב בחוזה.

אז תזכרו אין כמו יום הולדת אשר הוא ממש כמו חלום אשר אותו מעביר ליצן בשביל שיהיה יום הולדת חלומי שממנו כל הילדים ייעשו חיים.

כתיבת תגובה