לכידת עכברים ללא הריגתם


בטוחים שיש חולדות במרתף?

כל אדם מכיר את התופעה המעיקה הבאה, נכנסים בלילה לביתכם ומגלים שם חולדות. המקקים מהווים מטרד אמיתי, ומעבר לתחושת הבחילה, לעיתים הם מעבירים מחלות. אז איך להתגונן במקרה של ג'וקים בביתנו?

מלכודות עכברים

למה לפחד אם אתם יכולים לשים סוף לבעיה? מדבירים יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף גם לשים קץ לחרקים. פעמים רבות לא תהיה סיבה לחזור על שירות ההדברה לעולם. באיזה מצב רצוי לקרוא לחברת הדברה?

להיפטר מהיונים

היונים הורסות את הבגדים? כשיש בקרבה בעיית יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרי הדברה. יש לא מעט טכניקות שמסלקות את היונים ולא גורמות להן לנזק. כמו מה? רשת יונים וחפצים צבעוניים.

הדברת מכרסמים

מצאתם חולדה? היום קיימות דרכים להתמודדות עם מכרסמים מציקים; אתם יכולים לפזר מלכודת, להשתמש בחומרים מדבירים או לנסות משהו אחר, להיות חכמים יותר ולפזר איזשהו חומר שמפחיד את המכרסם ללא פגיעה.

הדברת תיקנים

כמעט כולנו נרתעים ממקקים – הם יוצרים לכלוך, בעלי מחלות ובעלי מראה מחלחל. מדביר מנוסה מסוגל לשים סוף למזיקים המגעילים בלי בעיות באמצעות חומרי הדברה וטיפול ממוקד.

הדברת צרעות

קינים של צרעות בגינתנו זו תופעה שמסכנת אותנו. עקיצת צרעה או דבורה היא לא דבר נעים, ובהחלט כדאי להמנע מהעניין. מדבירים יודעים באיזו שיטה לטפל בצרעות בלי בעיה.

מה חשוב לדעת לפני שמרססים את הבית?

אז אם יש לכם מפגע בחצר, חובה להזמין מדביר. חשוב לבדוק בטרם עת שאתם עובדים עם מדביר מנוסה בעל רישיון מתאים לשם פעולת ההדברה, ושהוא לא משתמש בחומרים מדבירים רעילים הפוגעים בצמחייה ובבעלי חיים באזור.

בשביל להשיג אינפורמציה שימושית לגבי שיטות הדברה – לחץ עליי ותוכלו לקבל טיפים ממיטב אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה