לכמה מטרות מיועד לימוד אנגלית בארץ

 

אנגלית יכולה לשרת אנשים רבים

נראה כי ראוי לדבר על המטרות הרבות שיכול לשרת לימוד של שפה מוכרת כמו אנגלית עבור כמעט כל אדם במדינה שלנו. אחרי הכול אנו כבר יודעים עד כמה אי אפשר להסתדר ללא אנגלית אם יוצאים למדינות רבות בחו"ל ואי אפשר ללא לימוד אנגלית רציני אם רוצים לעבוד מול אנשי עסקים בחו"ל או אם רוצים לקרוא חומר באנגלית ללא כל בעיה. כך או כך, אנו בהחלט רואים כיצד יש מטרות רבות ללימוד של שפה זו.

 

יפה לראות כיצד בישראל יש היום מגוון רחב של תלמידים שלומדים אנגלית ועושים זאת לא רק מתוך רצון אישי, אלא גם בעקבות מטרה חשובה באמת. היום לימוד אנגלית למבוגרים יכול להיות כזה שייעשה למטרה של ניהול שגרת היומיום בצורה איכותית, ואילו לימוד אנגלית לילדים יכול להיות כמטרה של ההורים לקדם כמה שיותר את ילדיהם על מנת שיוכלו להכיר לא רק מונחים בשפה זו, אלא גם לשלוט בדקדוק שלה למשל.

 

בין מבוגרים לאנשי עסקים

בחינה מאוד מדוקדקת של אלו שמגיעים ללמוד אנגלית במוסד רציני, מראה כיצד לכל אדם יכולה להיות מטרה חשובה מאוד מבחינתו להכיר את השפה המפורסמת ביותר בעולם. בין אם אנו עוסקים בעניין חשוב כמו לימוד אנגלית עסקית ובין אם אנו מדברים על לימוד אנגלית בישראל מבחינה כללית, הרי שבסופו של דבר כל אדם יכול להציג מטרה מדויקת מאוד מבחינתו בכל הקשור ללימוד של השפה האנגלית.

 

אף אחד מאתנו לא יכול לתאר איש עסקים שיוצא לפגישות באנגליה או בארה"ב ללא ידע מספק מאוד באנגלית. עבור אדם כזה, לימוד אנגלית יכול לעשות את ההבדל בין יצירת קשר רצינית עם האנשים איתם הוא עובד ובין קרטוע מאוד לא נעים שיכול להביא גם לאיבוד עסקאות והפסד כסף. כאמור, מבוגרים למשל, יכולים לחשוב על לימודים כאלו כדי להרגיש שהם מעבירים את זמנם בצורה מעניינת יותר.

 

גם לגיל הלומדים יש משמעות

כשאנו מדברים על גילאים של אנשים שהולכים ללמוד שפה זרה כמו אנגלית, אנו צריכים להבין שלא מדובר רק על מבוגרים שלא למדו את השפה הזו בצורה רצינית בבית הספר, אלא גם על ילדים שצריכים חיזוק רציני בשפה זו. עבור תלמידים כאלו לימוד אנגלית הוא משהו שצריך להיעשות בהתאם למטרות המדויקות שלהם על מנת שמבוגרים אכן ייהנו מהתהליך וילדים אכן יתקדמו בעקביות לקראת הצלחה בבחינות וכד'.

 

בכל הקשור לגילאים של תלמידים בקורס של לימוד אנגלית בישראל, עלינו לזהות דבר בעל חשיבות רבה שמעניין לא מעט אנשים. מדובר על אפשרות של לימוד אנגלית און ליין שיכול להתאים ללא מעט תלמידים מסיבות שונות. היום, גם בגילאים שונים אנו יכולים למצאו את אלו שמעדיפים ללמוד אנגלית דרך המחשב. כך, הן לימוד אנגלית עסקית והן לימוד של שפה זו לכל מטרה אחרת יכול להיות נוח ואישי יותר.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה