למה הצלוליט מוריד את הביטחון העצמי?

אחת הלקוחות הראשונות של רכישת מכשיר "העלמת הצלוליט" היא טלי (שם בדוי) שנתנה לנו וידוי נוגע ללב, איך היא איבדה את הביטחון העצמי שלה בגלל הצלוליט, וכן- גם אימא שלה והאחים שלה סובלים מזה כי זה גנטי.

הביטחון העצמי של כל אישה ולא חשוב כמה היא משכילה, בכמה תארים היא מחזיקה ואיזה משרה בכירה יש לה- מתחיל ונגמר תסלחו לנו, בסופו של דבר גם בביטחון העצמי שהיא משדרת.

אם לאישה יש המון יתרונות ותכונות, אבל היא לא מרגישה בטוחה, לא יעזרו כל התארים, וכל המחמאות, זה יכנס לה לאוזן אחת ויצא לה מהשנייה. כי הדבר הכי חשוב שכל אישה רוצה שיהיה לה – זה ביטחון עצמי.

כל הנשים ויש לומר גם כל הגברים, בונים את הביטחון העצמי שלהם על סמך מכלול הרזומה האישי שלהם, ואם לומר את האמת, הם לא בונים את הביטחון העצמי שלהם רק ממספר התארים שיש להם, אלא גם מהמראה שלהם.

 

צלוליט על הירכיים- איך להסתיר את זה?

גם טלי, הלקוחה המרוצה שלנו ממכשיר "העלמת הצלוליט" הייתה עלמה משכילה ויפה אבל יום אחד היא גילתה כי למרות כל אימוני הכושר שהיא עושה במכון ליד הבית, באזור הירכיים והבטן, מתחילים להצטבר אצלה גבשושיות של צלוליט.

מגלישה ברשת הבינה טלי, שצלוליטיס אינו נחלתן של נשים מלאות שלא עושות ספורט, אלא שזו תופעה לגמרי גנטית שאינה קשורה בכלל בגיל, במשקל ובגוף. כשהצלוליט מצטבר, הוא פשוט מצטבר.

הדבר הראשון שטלי חשבה עליו, זה להבין איך אפשר לעשות משהו נגד הצלוליט אך לא בצורה פולשנית. נכון יש כל מיני ניתוחים פלסטיים, אבל טלי לא רצתה להיכנס בכלל לנושא של ניתוחים אלא חיפשה פיתרון יותר טבעי ויותר נוח ובעיקר איזה סוג של טיפול בצלוליטיס היא תוכל לעשות בבית, כי היא מודה היא פשוט התביישה בגוף שלה ולא רצתה לחשוף אותו בשום מקום, גם לא באיזה מכון שמבטיח העלמת צלוליט.

 


אחרי 10 טיפולים זה התחיל להתפזר ואני מאושרת!

טלי הגיעה אלינו דרך המלצה ורכשה את המכשיר הביתי ל"העלמת צלוליטיס". היא בעיקר מאוד שמחה על כך שלא רק שהיא תתחיל לטפל בעצמה, אלא שהיא הולכת גם לחסוך הרבה מאוד כסף.

אחרי עשרה טיפולים מאסיביים שהיא עשתה באזור הירכיים, היא ראתה איך לאט לאט השומן מתחיל להתפזר, האזור נעשה מוצק יותר והפעולה אכן מעניקה הוכחות ותוצאות נראות.

 

 

 

כתיבת תגובה