למה חשוב שהווטרינר שלך יספק שירותי חירום?!

יש לך ווטרינר? הנה מדוע כדאי למצוא אחד שיהיה עבורך גם במצב חירום…

ראשית כדאי להתחיל, מה זה בכלל "ווטרינר חירום"? האמת שהרעיון די פשוט…
שירותי חירום אצל ווטרינר זה למעשה מענה מיידי 24/7 במידת הצורך, לפעמים החיים מזמנים סיטואציות בהן יש לתת מענה מיידי וכאשר מדובר בבריאות חשוב לדעת שיש מי שייתן מענה.
ברגע שאנו לא מרגישים טוב יש בידינו את הבחירה האם לחכות לרופא המשפחתי או לפנות לבית החולים לקבלת מענה מיידי ואין זה משנה מה השעה… מה בנוגע למצב בו חיית המחמד זקוקה לטיפול דחוף?!

לכן, עבור מקרים כאלו ישנם מרפאות ווטרינריות ואפילו ווטרינרים פרטיים אשר יהיו שם עבורכם ועבור חיית המחמד 24/7 לכל מקרה שלא יהיה… כמובן, שירותי חירום ווטרינרים עולים יותר משעות הביקור הרגילות ולכן מומלץ לנצל שירות זה גם במקרה הצורך בו לא ניתן לחכות אפילו עד ליום למחרת.

באילו מקרים תיעזרו בשירותי חירום ווטרינרים?

  • חיית המחמד שלכם הותקפה על ידי חייה אחרת, כדאי לפגוש ווטרינר בהקדם על מנת לוודא לאותה חייה לא הייתה נגועה בשום מחלה כמו מחלת הכלבת…
  • כל סוג של הרעלה. לא בכוונה יכול להיות מצב בו חיית המחמד שלך תכניס לגופה משהו שהוא רעיל מבלי לדעת זאת. לדוג': מצב בו הכלב שלך לועס פלסטיק של בקבוק המכיל חומר ניקוי כלשהו…
  • תאונה לא צפויה. יכול להתבטא בכלב לא קשור שתקף את חיית המחמד שלך, ברכב נוסע שפגע בו בטעות או כל תאונה לא צפויה אחרת שדורשת טיפול מיידי…

המוטיב המרכזי הוא להפעיל שיקול דעת בשעת המקרה. אם מדובר במשהו שלא סובל דיחוי, צריך לפנות למרפאה במטרה לקבל שירותי חירום ווטרינריים.
אם זה כן סובל דיחוי על ליום למחרת, עדיף להמתין מעט ולהגיע בשעה סבירה יותר…
לכן, בזמן שאתם מחפשים ווטרינר עבור חיית המחמד שלך חשוב לקחת בחשבון את העניין של שירותי החירום. גם אל לא תשתמשו בשירותים אלו, תמיד טוב לדעת שבשעת הצורך יש מענה זמין ומהיר… אחרי הכול, לרוב שנזקקים לשירותי חירום הזמן יכול להיות מרכיב יכול ואפילו להכריע בין חיים ומוות.

טיפים נוספים בנושא חיות מחמד ושירותי ווטרינריה? http://www.vetvet.co.il/

כתיבת תגובה