למה כדאי לעשות סריקת תמונות?

סריקה מקצועית מאפשרת המרה של תמונות לפורמט דיגיטלי. הסריקה מציעה מגוון של יתרונות והיא מתאימה ללקוחות פרטיים ועסקיים

אחד החידושים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר של השנים האחרונות בא לידי ביטוי באפשרות של המרת תמונות, מסמכים ורישומים לפורמט דיגיטלי. המרה למעשה מחליפה את הפריט הפיזי בקובץ ממוחשב. באמצעות סריקה מן הסוג הזה ניתן להשיג יתרונות משמעותיים כגון:

א. אחסון כמויות אדירות של תמונות – קבצים דיגיטליים מאוחסנים על ידי המחשב בכמויות אדירות וללא צורך בהקצאה של מקום או משאבים. את הקבצים ניתן לאחסן על גבי מכשיר הטלפון הנייד, מחשבי לוח ומחשבים נייחים. אחסון תמונות דרש בעבר מקום פיזי כמו מחסן או ארון, אך כיום ניתן להיעזר במחשבים בתור פלטפורמה נוחה ונגישה. סריקה גם מבטיחה שכפול ויצירת עותקים מתמונות ייחודיות וחד פעמיות.

ב. שמירה על סדר וארגוןסריקת תמונות עוזרת לשמור על סדר וארגון. היא אידיאלית עבור לקוחות פרטיים שרוצים להמיר תמונות ישנות לקבצים דיגיטליים, או לחילופין ללקוחות עסקיים המעוניינים לארגן מחדש את התמונות שלהם. השמירה על הסדר הארגון גם מבטיחה את עמידות התמונות ומונעת בלאי או שחיקה.

ג. שיתוף והחלפת קבצים – סריקה היא הדרך היחידה לשתף תמונות ולהחליף קבצים בין בני משפחה, מכרים, חברים או קולגות. הסריקה היא הצעד הראשון בהעברת התמונות למחשב ולקובץ דיגיטלי. סריקה אינה פוגעת באיכות המקורית של התמונה, אלא להיפך. היא משאירה מקום לשדרוג התמונה ומאפשרת ביצוע שינויים עם תוכנות גרפיות.

ד. הגנה ואבטחה – כדאי לעשות סריקת תמונות על מנת להגן עליהן מפני נזקים. הסריקה היא גם תנאי לאבטחה של תמונות מסוימות ולשמירה על סודיות ודיסקרטיות. בעוד את התמונות הפיזיות אפשר לגנוב בקלות, קבצים הנשמרים על גבי המחשב יכולים להיות מוגנים באמצעות סיסמא אישית או אפילו טביעת אצבע.

איך יודעים למי לפנות כדי לבצע את סריקת תמונות?

ההחלטה על ביצוע סריקה היא רק הצעד הראשון בתהליך ארוך של בחירת אנשי מקצוע. ראשית, יש לתת עדיפות למכון דפוס מיומן ומקצועי עם מוניטין חיובי. התמונות הן משאב חיוני ולעיתים קרובות הן קיימות בעותק אחד בלבד. עובדי המכון נדרשים לשמור היטב על התמונות ולהגן עליהן מפני פגיעות חיצוניות, בלאי, שחיקה, חשיפה לשמש, רטיבות וכדומה. רק במכון דפוס מיומן יודעים לשמור על התמונות ולבצע את הסריקה מבלי לפגוע בהן.

שנית, כדאי לבצע את הסריקה במכון דפוס המנצל את האמצעים הטכנולוגיים המודרניים. אפשר להגיע למכון כדי לבדוק את הציוד העומד לרשותו לתאם פגישת ייעוץ עם נציגיו. אין סיבה להתבייש לפני שבוחרים אנשי מקצוע האחראיים על הפעולה הרגישה של סריקת תמונות. השקעה של זמן ומשאבים בבחירת אנשי המקצוע משתלמת בטווח הקצר והארוך. היא מונעת עוגמת נפש ומבטיחה את שביעות הרצון של הלקוח.

כתיבת תגובה