למה כדאי לקנות צפיות ביוטיוב

אם הגעתם למאמר הזה כנראה שאתם מתלבטים האם לקנות צפיות ביוטיוב לסרטון שלכם. במאמר הבא אנחנו נציג בפניכם יתרונות ברורים שיענו לכם על השאלה הזאת.

יוטיוב נוסדה בשנת 2005 ומהר מאוד הפכה לרשת לשיתוף סרטונים הגדולה ביותר בעולם. כבר שנים שזמרים מוציאים סינגלים ומעלים ליוטיוב ובכך מתפרסמים בענק. אך לאחרונה, המון מובילי דעת קהל פורצים בזכות היוטיוב, גם כאלה שאינם קשורים למוזיקה. אם פעם זה היה "גן נעול" למוזיקאים בעיקר, כיום כל אחד יכול להתפרסם ביוטיוב.

קידום צפיות ביוטיוב – היתרונות ברורים

סיימתם להעלות את הסרטון ואתם מרוצים מהתוצאה, כל מה שנשאר זה לחכות לקהל שיגיע. אבל מי יגיע אל סרטון ללא צפיות בכלל? גם אני וגם אתם לא היינו נכנסים לסרטון עם 100 צפיות גם אם זה הסרטון היחידי שעומד בפנינו. למה לנו לבזבז את הזמן על סרטון שאף אחד לא צפה בו? זה בדיוק מה שעובר בראש לקהל שגולש ביוטיוב.

ביוטיוב הכל נבחן ונמדד לפי מונה הצפיות של הסרטון שלכם. בדיוק כמו שבפייסבוק אתם מודדים מוניטין של דף עסקי מסויים על ידי הלייקים. זה לא מספיק ליצור סרטון איכותי, גם אם הוא הסרטון היחידי מסוגו בעולם. כדי למשוך את הקהל לצפות בסרטון צריך בסיס צפיות מסויים.

גם אם הצלחתם לצבור 5,000 צפיות בכוחות עצמכם. מה ישפיע עליכם יותר? סרטון עם 5,000 צפיות או 25,000 צפיות? המסקנה היא ברורה. ככל שהמונה צפיות גדול יותר, כך הסיכויים שלכם להיחשף ליותר אנשים. כך זה עובד גם בעיני יוטיוב, המערכת שלהם מזהה כי הסרטון שלכם מקבל צפיות בכמות גדולה ומדרג אותו בעדיפות עליונה על אחרים.

השקיעו לפי התקציב

לגבי התקציב אין מה לדאוג. גם אם החלטתם לקנות צפיות ביוטיוב זה לא אומר שאתם הולכים לפשוט רגל. כיום ניתן להשיג צפיות ביוטיוב במחירים משתלמים ובתמורה לעשרות שקלים תוכלו לקבל אלפי צפיות. חשוב לבחור בחברת קידום ביוטיוב אמינה ואיכותית ולא אחת שחדשה בתחום. חשוב מאוד, לא לשכוח לשלב קניית לייקים כי אחרת הסרטון שלכם ייראה לא הגיוני טבעי בעין. חשוב לשמור על אמינות ואיזון הגיוני בין מונה הצפיות והלייקים.

כתיבת תגובה