למה כדאי לרכוש שרתים וירטואליים לאתר?

האתר שלכם מצליח ושטח האחסון הקיים שלכם לא נותן מענה לצורך הנוכחי? זה הזמן לא למהר ולהאריך אצת חבילת האחסון הקיימת שלכם אלא לחפש אפשרויות טובות יותר עבורכם. השוק תחרותי ויש שפע של אפשרויות אחסון אתרים מתקדמות. האפשרות הכי פופולארית לאחרונה ובעיקר לאתרים שבצמיחה היא זו של שרת וירטואלי.

מהם שרתים וירטואליים?

שרתים וירטואליים הם שרתים הדומים לשרת שאתם מכירים ובטח האתר שלכם מאוחסן בו עד כה. מדובר בשרת עם משאבים רבי עוצמה אשר באמצעות תוכנה מתקדמת מחלק את עצמו למספר שרתי אחסון אתרים קטנים יותר (שיטה של וירטואליזציה). בדרך זו המשאבים המוקצים לכל שרת שכזה הם בהתאמה לצרכים שלו ולאתר שהוא מאחסן. מעבר לכך מדובר באפשרות של שינוי גמיש ומהיר בשטח האחסון ועוצמת המשאבים שתוקצה לאותו השרת.

מה היתרון באחסון בשיטה זו?

היתרון הגדול של שרת וירטואלי, ובעיקר לאתרים בצמיחה, הוא שניתן לשנות ולהתאים את השרת לפי התקדמות האתר וההצלחה שלו ואין צורך לשנות חבילת אחסון פיזית בשרת או לקפוץ לחבילה שלא מתאימה עבורכם כרגע. השינוי הוא בשליטה שלכם און ליין מהמחשב שלכם והיא מבוצעת במהירות בשרת המרוחק. בדרך זו האתר שלכם תמיד יקבל את כמות המשאבים המספיקה עבורו כדי להמשיך ולצמוח.

מעבר לגמישות של שרתים וירטואליים, מדובר בעלויות שהן די קרובות לאלו של שרת שיתופי, אך עבור כמה שקלים יותר מדי חודש מקבלים אבטחה ברמה הרבה יותר גבוהה, שכן האתר שלכם יושב על שרת "של עצמו" וללא אתרים שכנים השותפים לאותו השרת ואולי זמינים יותר לפורצים ומזיקים שונים, המשאבים הם שלכם בלבד ולפי הצורך (אין חלוקת משאבים עם אתרים זרים) וכל התחזוקה מבוצעת מרחוק על ידכם עם איש סיסטם שנותן מענה בשטח במידת הצורך.

כיצד עוברים לאחסון באמצעות שרת וירטואלי?

האפשרות הבסיסית היא לבדוק אם חברת האחסון שלכם מציעה אופציה שכזאת ואז אולי להישאר אצלם והם ידאגו למעבר עצמו בתוך שרתי החברה. אם מצאתם הצעה טובה יותר בשרת של חברה אחרת הם לרוב יבצעו את הטיפול עבורכם ויעבירו אתכם אליהם. חשוב להשוות היטב את כל הפרמטרים ואת האפשרויות שמעניקות לכם יתרון בשרת החדש.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה