למה לעבור למערכת בית חכם?

אנו חיים בעידן של גאדג'טים ופיתוחים אלקטרוניים, בו חלל המגורים שלנו הולך ומתמלא בטכנולוגיה הנותנת מענה לצרכים שונים של ההוויי היום יומי שלנו. אנו משתמשים במכשירים חשמליים לביצוע מטלות קטנות וגדולות, לעבודה ולכייף. לעתים השימוש במכשיר כה טבעי לנו עד כי אנו לא משקיעים בכך מחשבה נוספת. במציאות מאין זו שליטה נוחה ומסודרת בכל המכשירים החשמליים בבית יכולה להוות יתרון משמעותי שיקל על חיינו ויאפשר לנו לחסוך זמן בהתרוצצויות בין החדרים. מערכת בית חכם מאפשרת שליטה נוחה, קלה ומיידית בכל המכשירים החשמליים בבית בלחיצת כפתור אחת.

מערכת בית חכם – מה זה ולמה צריך את זה?

המערכת מאפשרת ניווט קל ונוח ושליטה פשוטה בכל האביזרים החשמליים בבית, כגון: מערכת מיזוג אוויר, תריסים חשמליים, מערכת תאורה, טלוויזיה, מערכת סאונד, חימום/קירור, מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, אינטרקום ועוד. ניתן לשלוט בהדלקה, כיבוי, עוצמה, מעבר בין פונקציות שונות ועוד. עם מערכת בית חכם אין צורך להתרוצץ בין כל החדרים בבית על מנת להדליק, לכבות או לשנות משהו בהגדרות. השליטה פשוטה, קלה ומיידית. בנוסף, אין צורך שמכשירי חשמל יהיו יעודיים לבית חכם, המערכת המתוחכמת יודעת להתחבר אליהם.

למי זה מתאים?

המערכת עוצבה ותוכננה על מנת שתתאים לבית ממוצע בישראל. השימוש בה אינו מצריך ידע טכני מתקדם ולכן יכול להיות מושלם גם לאנשים מבוגרים המתקשים להשתלט על מכשירים השונים. מבחינת החיבור והתשתית – הבקרים של המערכת מתאימים ללוחות חשמל סטנדרטיים שיש בבית. ההתקנה והחיווט גם הם נעשים על ידי חשמלאי רגיל, בעלות סטנדרטית של ביקור חשמלאי. לוח ההפעלה של המערכת מתהדר בעיצוב נקי, מודרני ואלגנטי ומשתלב היטב בכל בית מבלי לפגוע במראה הכללי שלו. מכל הסיבות הנ"ל המערכת יכולה להתאים פשוט לכל אחד – לצעירים ולמבוגרים, לאלה שאוהבים טכנולוגיה ולאלה שחוששים ממנה. המערכת ידידותית מאוד למשתמש ופשוטה להבנה.

מהן ההשלכות על העלויות בבית?

המערכת מתוחכמת מאוד ומסייעת למשק הבית לחסוך בצריכת חשמל מיותר ובהוצאות החודשיות. מבחינת ההתקנה, אין צורך בהכנת תשתית מיוחדת או במכשירים מותאמים, מה שמאפשר להתקין מערכת בית חכם בעלות נמוכה יחסית. גם עצם העובדה שההתקנה יכולה להיעשות על ידי כל חשמלאי ויש באפשרותכם לבחור בעצמכם את האיש המתאים לעבודה מבחינת האיכות והעלות, מאפשרת לכם לשלוט בהוצאות.

כתיבת תגובה