למה עליי לצפות לפני ואחרי טיפול הסרת שיער בלייזר?

מטופלים לא צריכים  להוציא שיער בשעווה, לעשות אפילציה, או להסיר את השיער מהשורש באמצעות כל שיטה אחרת להסרת שיער במשך לפחות 6 שבועות לפני המפגש הראשון שלהם וכמובן לאורך כל הטיפולים שלהם. השיער צריך להיות במקום, כדי שהלייזר יהיה ממוקד, כיוון שהמכשירי לייזר מכוונים ישירות לפיגמנט בשיער .

האזור המיועד לטיפול צריך להיות מגולח יום יומיים לפני הטיפול, כך שהאנרגיה תהיה ממוקדת כלפי זקיק השיער ולא תבוזבז על השיער מעל לפני השטח של העור. טיפול בעור לא מגולח יכול לגרום לשריפה / צריבה של העור על ידי שערות חרוכות.

טיפולי הלייזר  הם מהירים יחסית. שני בתי השחי לוקח כ 5 דקות. רגליים מלאות יכול לקחת 1-1.5 שעות. לאחר הטיפול, מומלץ לשים חבילות קרח וג'ל אלוורה אלוורה טהורה מקוררת עוזרת להרגיע את העור.
כל השיער נשפך החוצה תוך 3 שבועות * בעקבות הטיפול. לפעמים, תהליך זה מתחיל עד כ 10 ימים לאחר הפגישה. במהלך שלב זה, השיער עלול להיראות כאילו הוא הולך וגדל, אבל למעשה הוא יוצא החוצה. פילינג ו / או קרצוף בעדינות במקלחת עם ליפה יכול לעזור להאיץ את תהליך השפיכה.

לאחר 3 שבועות, חלק ממטופלי הסרת שיער בלייזר עשויים לראות נקודות שחורות קטנות תישארנה בזקיקי השיער באזורים מסוימים. אלו המכונים גם "pepperspots", שבסופו של התהליך יוצאים בעצמם. פילינג יכול לעזור להאיץ את התהליך. בכל מקרה, הם יחרכו בפגישה הבאה.

מטופלים  צריכים לחוות תקופה ללא שיער למשך מספר שבועות. ברגע ששיער חדש צומח המטופלים צריכים לבוא לפגישה הבאה שלהם. עבור רוב האנשים וברוב אזורי גוף, זה קורה בערך 8-12 שבועות לאחר הטיפול הקודם.

מטופלים צריכים להמשיך בטיפולים עד שהשערות הנותרות הן עדינות מדי בשביל לייזר, או עד שהם הגיעו ההפחתה הרצויה שלהם.

* השלה של כל שיער הטיפול צריכה להיות צפויה בתוך 3 שבועות של כל טיפול. השיער שלא יוצא, והוא גדל כרגיל לאחר 3 שבועות כבר פספס או שאינו מושפע בשל הגדרות שאינן מתאימות. במכשיר הלייזר  אם זה המקרה, באותה התקופה צריך לבצע טיפול תיקון. כל 6-8 הטיפולים צריכים להיות טיפולים יעילים טובים על מנת להשיג תוצאות קבועות.

כתיבת תגובה