לעבור דירה בראש שקט

לעבור דירה בראש שקט

ידוע כי מעבר דירה יכול להיות תהליך לא קל. בין שמדובר באזור חדש ובין אם באזור מרוחק, בין אם המעבר כרוך בהרבה מטלות ובין שהוא מתבצע תוך שעות ספורות, אין ספק כי התקת מקום המגורים, על המיטה המוכרת ועל השטח האינטימי אליו התרגלנו, על הרחוב הישן והשכן הבלתי נסבל הקבוע, אינה פעולה של מה בכך. אם לא די בקושי הכרוך במעבר דירה, אריזת החפצים הישנים והצורך בכינון הרגלים חדשים, הרי לבצע שהזמנה של חברת הובלות יכולה להיות החלק הנורא ביותר,אם נבחרה כזו המפקיעה מחירים או מאחרת, כשבמקרים הגרועים יותר, המובילים אינם טורחים להגיע כלל.

כדי ליהנות משירותים של חברות הובלות דירה איכותיים, כדאי לשמור על מספר תנאים מקדימים לפני הזמנת השירות עצמו, ועל כל פנים, לפני שחותמים על חוזה או הסכם כלשהו. חברות קיקיוניות כאלה ואחרות נוטות לתת מחירים זולים בשיחת טלפון ראשונית כדי לקבל עדיפות אצל הלקוח, כשלאחמ"כ מעלים מחרים בתירוצים שונים כגון 'רהיטים כבדים', קומה גבוהה ועוד אחרים. רצוי להיפגש עם נציג מטעם חברת הובלות הדירה בטרם חתימה על ההסכם, על מנת שיעריך את היקף העבודה.

כמו כן, רצוי לתאם עם חברה מקצועית של הובלות דירה לשעות הבוקר המוקדמות, שכן בשעות אלו יש סיכוי קטן יותר לאיחור, וגם העובדים יהיו ערניים יותר בשעות מוקדמות. תנאי נוסף המבטח מפני מחירים גבוהים או שירות לא מקצועי, הוא קביעה של המחיר הסופי מראש. בשיטה זו, יידע המוביל כי הוא אינו יכול להעלות את המחיר בשלב מאוחר יותר וייתן מחיר הוגן ואמיתי – מראש.

עם העלייה במודעות לחשיבותו של שירות איכותי בעשורים האחרונים, אנו עדים ליותר ויותר חברות שהפנימו את חשיבותו של שירות המעמיד את הלקוח במרכז ומעניק לו כל שצריך, החל מהשלב הראשון ועד לאחרון. חברות של הובלות דירה מקצועיות ומנוסות בעלות מוניטין רב שנים מציעות כיום שירותי הובלות מקצועיים הכוללים מעטפת של יתרונות ללקוח.

מעטפת השירותים הניתנים על ידי חברות הובלות דירה מנוסות כוללים אריזה מקצועית של החפצים הישנים, תוך מיון של אלו המיועדים לאשפה ואלו שניתן למכור. בכך, חוסכת חברת ההובלות את הטרחה המרובה שבמיון החפצים הקטנים מבעוד מועד, הגוזלת, כידוע, זמן לא מבוטל. במקום לחזור מהעבודה ולהתחיל לארוז, או לפנות יום שלם לכל הפחות לצורך מיון החפצים השונים ואריזתם, יכולים לקבל הדיירים שירות מקצועי של מיון זריז ואריזה תוך זמן קצר.

כמו כן, חברות מקצועיות של הובלות דירה מציעות שירותים נוספים, כגון סידור החפצים בדירה החדשה על פי רצונו של הלקוח. לתהליך זה מתלווה מעצבת אישית, כך שבמקרה והלקוחות מעוניינים לשלב בדירה רהיטים חדשים, הם יכולים להסתייע בייעוץ מקצועי של מעצבים מנוסים.