לערוך אירוע עסקי במרכז


הכנות לאירוע גדול הן תמיד מהנות אבל גם מאוד מלחיצות, כל כך הרבה דברים שחייבים לטפל בהם… מתאים לכם למצוא מקום לחגוג בו אירוע גדול? על אילו פרטים תהיו חייבים לדאוג לברר ומהם הדברים שאליהם אתם חייבים להתייחס בכובד ראש כאשר תבחרו מקום ליום שלכם?

תחילה, לכו להתרשם מהמקום בעצמכם והתרשמו ממנו – מידת האבזור, העיצוב, הסידור ותחושת המרחבים שיש בו. שימו לב שאתם בודקים, האם יש חצר? האם היא גדולה מספיק כדי להכיל את כל האורחים שלכם? מאוורר שם או מחניק? מה מידת הניקיון? הכי טוב לעשות זאת במהלך חתונה, אך זיכרו שייתכן והחוגגים כללו גם מגוון שירותים שהמקום לא כולל בחבילת הבסיס.

בקשו לראות את רשיונות העסק ו-וודאו אם המקום שומר על תקנות הבטיחות, מבחינת מספר יציאות החרום וסימונן הברור, צינורות כיבוי תקינים, גישה נוחה לצוותי חילוץ, ובדיקה שאין במקום אף מפגע מסוג רצפות שבורות, צנרת תקולה וכדומה.

מראש שאלו על מה אתם משלמים. המקום עשוי להיראות זול עשוי לא לכלול שירותים בסיסיים ביותר, שעליהם תידרשו לשלם אקסטרה.

הרבה גני אירועים מציעים עסקאות חבילה לחוגגים הכוללות צלם, DJ ואף שירות עיצוב אירועים. בחירה זו עשויה לחסוך לכם המון, אך חשוב לשאול גם עם נותני שירות חיצוניים האם הבחירה באמת טובה והאם הצוות המקומי אמנם מומלץ.

לא מעט מקומות מגבילים לפעמים את החוגגים בשעה. שאלו מבעוד מועד עד איזו שעה ניתן להישאר, כדי שלא תצטרכו לשלוח את המשפחה הביתה מוקדם מדי.

בחיפוש קדחתני אחרי ארגון חתונה? לא מפסיקים לחשוב על אירועים קטנים? בחירת מקום האירוע אינה דבר של מה בכך, אבל אם זהו חלקו העיקרי של התשלום, גם אם רק מהסיבה הזו, זה רק בסיסי שתדעו שאתם מקבלים את השירות הראוי וכל מה שעבורו. נתבקשתם לשלם אז הקדישו את מלוא תשומת הלב לעניין והשתדלו לוודא כל פרט, כי עדיף להיות נודניק על פני אכזבה.

לטיפים נוספים על אירועים עיסקיים, בקרו באתר www.ganvradim.co.il/ ותעבירו את התקופה המהנה אך המלחיצה הזו בהצלחה.

כתיבת תגובה