לפעמים להשיג פחות אומר לקבל יותר בצילומי הריון

בתחום של צילומי הריון כמו גם בחיים, ידוע שלפעמים לקבל פחות אומר בעצם להשיג יותר. הכוונה היא כמובן פשוטה מאוד. לפעמים שווה לקבל פריט אחד איכותי ביותר מאשר 10 פריטים שכל אחד מהם הוא באיכות ירודה ביותר כך שבסך הכל הכללי יוצא שהפריט הבודד שרכשנו שווה הרבה יותר בסך הכל הכללי מעשרת הפריטים האחרים כשהם משולבים יחד. כלל זה תקף כמובן גם בתמונות הריון.

הרי קיימות כל כך הרבה צלמות בתחום זה, חלקן מקצועיות יותר וחלקן רק מתלמדות ובין אותן צלמות ישנם לעיתים פערי איכות עצומים וכמובן שגם פערים גדולים בין מה שמתקבל בחבילת צילום ההריון של כל אחת ואחת. הנקודה היא שלעיתים שווה ללכת דווקא על חבילת צילום שבתיאוריה נותנת פחות- פחות תמונות בחבילה, פחות עיבודי תמונה וכו' והכל כדי לקבל איכות גבוהה יותר של כל תמונה או עיבוד תמונה טוב ויסודי יותר. כיום בצילום בוק הריון אומנותי כל אחת יכולה לתקתק כמה קליקים שהיא רוצה במצלמה ולקרוא לזה 300 או 500 תמונות בחבילה- אבל מה זה שווה אם בחצי מהתמונות יוצא שעצמת עיניים או שהסתכלת הצידה בכלל? בשורה התחתונה ברור שלפעמים שווה לקבל פחות כדי להשיג יותר.

נכון, לפעמים מאוד קשה למצוא את הצלמת הנכונה. בסך הכל המבחר כל כך גדול שהמשימה נראית ממש בלתי אפשרית. אבל מעבר קפדני על תיקי העבודות של הצלמות השונות תאפשר לכן לראות אצל מי רמת הצילום היא אחרת, למי יש איכות אחרת ומי מתאימה לך מבחינת סגנון. כמובן שבהקשר שלנו- תמיד כדאי לבדוק אם חבילת צילומי ההריון האומנותיים אכן מספקים מבחינת מה שמקבלים במסגרתם מצד שני ברור שחייבים לבדוק אם לא מקבלים יותר מדי במסגרת החבילה כי יש מספרים שאינם ריאליים.