מאמן כושר פרטי ליחס אישי

בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, כיום אימון כושר פרטי הוא כבר לא נחלה של עשירים בלבד. כיום, אפשר למצוא מאמן כושר פרטי במכוני כושר ואפילו להביא את המאמנים האישיים הביתה אפשרי להרבה מאיתנו, גם לאלו שלא אמידים. אז למה בכלל לטרוח לעשות אימונים בקבוצות של עשרות אנשים?

כשמתאמנים עם מאמן כושר פרטי מקבלים יחס אישי מירבי, בניגוד לאימונים שונים שעושים במכוני הכושר כשמסביב יש עוד עשרות מתאמנים. בקבוצות האימון ההמוניות האלה חסרה תשומת הלב והמיקוד של המדריכים בנו ורק בנו. הם עסוקים בלהדרים קבוצה גדולה, לכן גוברים הסיכויים שנעשה תנועה לא נכונה ונפגע בגוף שלנו.

בעת אימון עם מאמן כושר פרטי במכון או בבית אפשר להיות רגועים יותר ולחוצים פחות, כי תמיד יש מי שבוחן כל צעד וכל תנועה שאנחנו עושים. מאמן כושר אישי לא עוזב אותנו לרגע ולא מסיט את עיניו מאיתנו, דבר שמדריכים קבוצתיים לא יכולים להגיד ואם תשאלו אותם הם יגיעו שאכן זו בעיה.

אם כן, מאמן כושר אישי הוא הבחירה הבריאה יותר, הן מהסיבה שצוינה לעיל והן מעצם העובדה שהמאמן האישי קובע למתעמל שהוא אחראי עליו איזה אימונים הוא יעשה, בהתאם ליעדים שהמתאמן רוצה להגיע אליהם. זאת בניגוד למדריך קבוצתי שהמתאמנים מגיעים אליו מבחירה. למעשה, מאמן כושר אישי מלווה את המתאמן שלו לאורך כל הדרך, קובע לו את האימונים ואת התזונה המתאימה.

אז מהם האימונים שמאמני כושר ממליצים עליהם? פילאטיס הוא אחד מהאימונים המומלצים ביותר, ואף בחום, על ידי מאמני כושר.

פילאטיס הוא טוב לכל אחד ובכל רמת כושר. האימון הייחודי הזה עוזר לחזק את הגוף ולמנוע שחיקה שלו עם הזמן והיתרון הגדול ביותר שלו הוא עבור הנשים שרוצות לחזק את רצפת האגן ולחטב את הגוף.

עד כמה שהוא טוב, פילאטיס חייב לבוא במקביל לאימונים אחרים, כאלו שעוזרים לשפר סיבולת לב ריאה, שחשובה מאוד ולא פחות מחיזוק השרירים. מאמן כושר פרטי ידע איך לשלב בצורה הנכונה בין פילאטיס לבין אימונים מאיצי דופק.

חשוב לציין שאם רוצים לעשות פילאטיס עם מאמן כושר אישי יש לוודא שהוא למד את השיטה ורשאי להדריך אותה.